|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Wat moet ik nou vnv?
Er is GVD geen voetbal op TV... :(
Komt er geen "hoogtepunten op het EK" op ofzow?
:D |
|
|
| TranceZoner |
Heeft iemand gister nog meegekregen dat Zweden vond dat de plaspauze van Roy Makaay (voor de penalties) niet legaal was en dat Nederland dan volgens hen gediskwalificeerd zou moeten worden?
Wat een sneu gedoe zeg..... |
|
|
| babbel |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Heeft iemand gister nog meegekregen dat Zweden vond dat de plaspauze van Roy Makaay (voor de penalties) niet legaal was en dat Nederland dan volgens hen gediskwalificeerd zou moeten worden?
Wat een sneu gedoe zeg..... |
Dat waren de Zweden niet. Bild (de Duitse Sun zeg maar) vond dit.
Wat pas echt sneu is is wat The Sun en andere kranten in Engeland gedaan hebben met de scheidsrechter die volgens hun verantwoordelijk is voor de uitschakeling. |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by babbel
Dat waren de Zweden niet. Bild (de Duitse Sun zeg maar) vond dit.
Wat pas echt sneu is is wat The Sun en andere kranten in Engeland gedaan hebben met de scheidsrechter die volgens hun verantwoordelijk is voor de uitschakeling. |
Idd errug jammer van de tabloids --> tekenend voor het niveau (welk niveau :rolleyes: ) ...... |
|
|
| Tim81 |
Echt heerlijk om terug te horen!! Inderdaad KIPPENVEL! |
|
|
| New Wave |
| quote: |
Luiz Felipe Scolari heeft scheidsrechter Anders Frisk gewaarschuwd voor de trucjes van Oranje, zo meldt Reuters. De Braziliaanse bondscoach van Portugal zegt videobeelden van Nederland te hebben bestudeerd en uit zijn analyse blijkt dat enkele Oranjespelers een aantal spelregels structureel aan de laars lapt.
Michael Reiziger heeft volgens Scolari nooit twee voeten op de grond bij zijn lange inworpen en zou derhalve moeten worden teruggefloten. Daarnaast meent de Braziliaan dat Ruud van Nistelrooy bij vrije trappen van Oranje altijd buitenspel loopt.
|
:D komt van voetbal.nl
Dit slaat toch werkelijk nergens op :) Laat de wedstrijd op zijn beloop. Vind het wel een vage actie van die coach.....zou bijna denken dat die gast enorm onzeker over de wedstrijd is. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by New Wave
:D komt van voetbal.nl
Dit slaat toch werkelijk nergens op :) Laat de wedstrijd op zijn beloop. Vind het wel een vage actie van die coach.....zou bijna denken dat die gast enorm onzeker over de wedstrijd is. |
Hahaha, een overtreding is pas een overtreding als de scheidsrechter er voor fluit :D !
Wij gaan toch ook niet zeuren over het feit dat Figo en Ronaldo de hele tijd op de grond liggen te rollen... |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by New Wave
:D komt van voetbal.nl
Dit slaat toch werkelijk nergens op :) Laat de wedstrijd op zijn beloop. Vind het wel een vage actie van die coach.....zou bijna denken dat die gast enorm onzeker over de wedstrijd is. |
Ruud van Nistelrooy staat voor dat de vrije trap geschoten wordt ALTIJD buitenspel (let er maar eens op). Maar als de speler de bal bijna schiet doet ie een pas terug en weer naar voren.
Erg slim en tricky :) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Ruud van Nistelrooy staat voor dat de vrije trap geschoten wordt ALTIJD buitenspel (let er maar eens op). Maar als de speler de bal bijna schiet doet ie een pas terug en weer naar voren.
Erg slim en tricky :) |
IDD, hij staat bijna altijd buitenspel. niet alleen bij stilstaande situaties, maar ook bij het gewone spel. Zo probeert die verdediging zo verder van het doel van zijn team af te houden. Hierdoor staan hun linies verder uit elkaar en wordt het combineren voor hen moeilijker.
Zeker nu Arjen Robben zo goed speelt blijft die verdediger dan hangen. Van Nistelrooy heeft immers een enorme voorsprong op zijn verdediger en staat volgens de regels niet buitenspel als de bal nar Robben gaat. Zo viel ook die ene goal tegen Tjechië.
De verdedigers zijn daar bang voor en blijven dus hangen.
Bij de stilstaande situatie gaat ie ook achter de verdedgier in buitenspelpositie staan. Hun verdediging zakt daardoor iets verder terug en is het voor de verdediging op dat moment moeilijker verdedigen. Op het moment van spelen stapt hij terug uit buitenspel positie. De grens heeft nog even tijd nodig om de situatie te analyseren omdat hij eerst naar de bal kijkt en pas naar aanvallers/verdedigers gaat kijken als die bal daadwerkelijk is genomen. In die halve seconde stapt hij iets terug en de verdedigers doen het net andersom. Voor de grens is het die drukte dan al niet meer goed waar te nemen. De verdediger weet niet meer waar Ruud staat, verwarring allom.
Dit was Louico van Gaadriaanse vanuit het zuidelijk en altijd zonnige Hapert City :rolleyes: |
|
|
| Blik |
misschien moet Advocaat Frisk er maar op wijzen dat de alle Portugezen (zonder uitzondering) aan grof spelbederf doen door hun vieze schwalbes en om gele kaarten vragen...
gelukkig kan die Scolari morgen ook zijn koffer inpakken  |
|
|
| Tim81 |
Nog drie dagen voetbal dames.... en dan gaan we verder met de Tour de France en de Olympische Spelen (met voetbaltoernooi!)!
Gelukkig begint dan het nieuwe voetbalseizoen alweer... zo is de zomer wel door te komen ;)!!
Hopelijk kunnen we in de finale revanche nemen tegen die Tsjechen...!! |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Tim81
Nog drie dagen voetbal dames.... en dan gaan we verder met de Tour de France en de Olympische Spelen (met voetbaltoernooi!)!
|
oooh heerlijk, kijk al uit naar de tour!! |
|
|
|
|