|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Valhalla |
leuk plaatje barthez
wat advocaat betreft, laat hem maar lekker in de schotse league aan rommelen en haal adriaanse !
tenminste een man die een echte visie heeft, niet bang is om risico te nemen en die verwende jongens paaseitjes laat zoeken |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Valhalla
leuk plaatje barthez
wat advocaat betreft, laat hem maar lekker in de schotse league aan rommelen en haal adriaanse !
tenminste een man die een echte visie heeft, niet bang is om risico te nemen en die verwende jongens paaseitjes laat zoeken |
Cruijff!!
Dat is de enige trainer waar de spelers misschien tegenop kijken. En alsjeblieft zeg, geen adriaanse.. Wat een verschrikkelijke vent is dat |
|
|
| jp |
Van Basten als veldtrainer en Cruyff als technisch directeur. Lijkt me een prima combinatie gezien de status en ervaring van beide heren.
Johan bedenkt het en Marco voert het uit.
Frisse wind door het Nederlands elftal, meer jonge spelers en talenten een kans geven. |
|
|
| magrec |
| Hmm ik hoor nu op de radio dat de tsjechen nedved en nog wat anderen niet gaan opstellen tegen duitsland....:( |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by magrec
Hmm ik hoor nu op de radio dat de tsjechen nedved en nog wat anderen niet gaan opstellen tegen duitsland....:( |
Die willen ze natuurlijk sparen voor de kwartfinale... :rolleyes: |
|
|
| BaRTeZ |
Foppe De Haan, Co Adriaanse Of Johan Cruijff
Of alle 3 samen :D |
|
|
| Tim81 |
| Ik vind Co Adriaanse ook een zeer geschikte optie voor 2006, daarna misschien ooit nog Ronald Koeman... Of een keer een buitenlandse bondscoach?! |
|
|
| TranceFool |
| Cruijff mag er dan nog wel zoveel verstand van hebben, maar hij heeft niet de ballen om er ook echt te gaan zitten. Van de zijkant commentaar geven is natuurlijk altijd wel lekker makkelijk! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Die willen ze natuurlijk sparen voor de kwartfinale... :rolleyes: |
Ik kan ze geen ongelijk geven... |
|
|
| jp |
| Ik denk dat Koeman het niet doet voordat hij een paar jaar in het buitenland (lees Barcelona) gecoachd heeft. |
|
|
| BaRTeZ |
Een groep supporters van Oranje heeft
geld ingezameld voor een ticket waarmee
Dick Advocaat vervroegd kan vertrekken.
Ze rekenen de bondscoach de nederlaag
tegen Tsjechië aan.
De supporters zitten op een camping in
Portugal."We hadden het geld zo bijeen.
Het is een vlucht naar Brussel,komende
dinsdag.We laten het via de roomservice
bezorgen.Hij heeft alleen zijn paspoort
nodig."
BRON: NOS TT 821/2
Wat een ludieke actie:haha: |
|
|
|
|