return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 28)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by jp
J.C. wil zelf zijn hele staf samenstellen en dat laat de KNVB nooit toe omdat zij bang is haar inspraak te verliezen. Het is nooit een geldkwestie geweest, dat hij bang is af te gaan lijkt me onzin.

Hij wilde ook zijn eigen merk Cruyff Sports dragen ipv de standaard Lotto kleding
Jappio
quote:
Originally posted by jp

Spuugincident 1988 met Gullit :rolleyes:

ja en in de halve finale :rolleyes:

die gast heeft volgens mij net zoveel iq als nederland punten heeft
SnuggLe
Tsja, het is mooi allemaal en de wissel was kut, maar het is zo mooi dat iedereen Dick echt dik de schuld geeft. Als ze daardoor met 3-1 hadden gewonnen had je NIEMAND gehoord.

Het is gewoon kut, het is allemaal als als als.... Als vNistelrooy hem erin had gekopt, ALS Davinds hem niet op de paal had geschoten.

Wake up, het lag ECHT NIET alleen aan die wissel!!!
D'r is gewoon kwaliteit te weinig!!!!!!!
Tim81
Portugal ontsnapt en haalt gewoon nog de 2e ronde... Spanje naar huis en Griekenland ondanks nederlaag gewoon naar kwartfinale!
Tim81
Spuugincident met Gullit ???
Volgens mij moet jij de DVD 'Historisch Overzicht Oranje' nog eens bekijken...
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja, het is mooi allemaal en de wissel was kut, maar het is zo mooi dat iedereen Dick echt dik de schuld geeft. Als ze daardoor met 3-1 hadden gewonnen had je NIEMAND gehoord.

Het is gewoon kut, het is allemaal als als als.... Als vNistelrooy hem erin had gekopt, ALS Davinds hem niet op de paal had geschoten.

echt bull
Shabbaman
Geen bull, lamaspuug :D

Als Tsjechië net als Rusland zijn sportieve plicht vervult...
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
echt bull

Tsja.... dat vind ik dus niet.

Je kan niet alles aan EEN moment ophangen.....!!! Scoren ze gewoon 5x dan boeit die wissel niet. Natuurlijk is die wissel kut en hadtie nooit gemaakt mogen worden, maar het wordt hier wel ERG overdreven. Overal vind ik. Fouten zijn mensenlijk, maar was er daarna nog 3x gescoord hoor je d'r niemand over.

Wel mooi dat Spanje eruit is, goed voor mijn poule ;)
Jappio
Kan wel zo zijn bram, maar feit blijft dat de wedstrijd na die wissel helemaal kantelt. Is wel makkelijk praten achteraf, maar tjechie had hoe dan ook gewonnen op deze manier. Ze hebben zeker een kans of 4 5 gehad die er zeker in gemoeten hadden, maar onder meer door een fantastische redding van van der sar gemist werden. Daarom vind ik het bull. Dat is net zoiets als zeggen als bij een constructiefout in een gebouw dat daarna instort dat het niet de fout was van de desbetreffende ontwerper, en dat dat niet overdreven moet worden. oftewel bull dus
Rudy
quote:
Tsja.... dat vind ik dus niet.

Je kan niet alles aan EEN moment ophangen.....!!! Scoren ze gewoon 5x dan boeit die wissel niet. Natuurlijk is die wissel kut en hadtie nooit gemaakt mogen worden, maar het wordt hier wel ERG overdreven. Overal vind ik. Fouten zijn mensenlijk, maar was er daarna nog 3x gescoord hoor je d'r niemand over.

Wel mooi dat Spanje eruit is, goed voor mijn poule ;)

Jij bent de enige die hier met ALS komt hoor, tis echt onzin wat je hier loopt te zeggen! Iedere kleuter kon zelfs zien dat het door die wissel kwam dat Nederland veel meer onder druk kwam te staan! Nedved lag aan de basis van de 2-2 en de 2-3, rara wie moest Nedved dekken! Al die momenten die jij net opnoemde (davids op de paal, kopbal van nistelrooy) waren momenten voor die wissel. Nederland was gevaarlijk! Hoe kan je nou verkondigen dat er niet genoeg kwaliteit is, tis ing de beste wedstrijd van het toernooi tot nu toe, Nederland speelde op heel veel momenten de sterren van de hemel!!!
Daarom ik vind dat je WEL de uitkomsts van deze wedstrijd aan 1 moment mag ophangen en ,zeker hier, aangezien na deze wissel Nederland geen moment meer in zijn spel zat!
De wedstrijd is gewoon gelopen zoals het is, Nederland heeft niet 4 of 5 keer gescoord! Dick heeft duidelijk zijn stempel op het spel gezet! Het elftal speelde fantastisch maar kon niet op tegen 13 man (tjsechië, scheidsrechter en advocaat)

ps. Leuk feitje, uit studiosportzomer, wist je dat advocaat in de vorige wedstrijd tegen tsjechie (1-3) ook overmars wisseld, rara voor wie, bosvelt...:eyes: :haha:

SnuggLe
Tsja, d'r meot ook iemand een tegengeluid laten horen!
AlFerox
quote:

helemaal mee eens!

iedereen doet net of de nederlaag tegen de tsjechen alleen te wijten is aan de wissel van robben. dat is onzin. de wissel van robben was niet het keerpunt, de wedstrijd was al veel eerder aan het kantelen. nederland had die wedstrijd al in de eerste helft in de broekzak moeten hebben, maar verzuimde om de score verder uit te bouwen. en ja, wie kansen blijft missen, krijgt ze vervolgens zelf om de oren. en dan ook nog die ongelooflijke blunder van cocu!! door dat snelle tegendoelpunt bleven die tsjechen erin geloven, anders had je ze helemaal opgerold!
bovendien speelde de scheidsrechter ook een cruciale rol in deze verliespartij.
want dezelfde azijnzeikers die nu schande spreken van de wissel robben, hoorde je een tijdje terug roepen (wanneer nederland weer eens de deksel op de neus had gekregen) dat we meer 'resultaatvoetbal' moesten gaan spelen en niet alles mooi en voetballend op moesten proberen te lossen.
nu deed dick dat, het pakte echter verkeerd uit helaas. het blijft een discutabele beslissing van advocaat, maar vind de meeste reacties erg overdreven. want wat co adriaanse ook zei: advocaat is niet alleen verantwoordelijk voor die twijfelachtige wissel, hij is ook verantwoordelijk voor die fantastische pot voetbal die nederland op de mat heeft gelegd. in mijn ogen één van de beste wedstrijden in járen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 
Privacy Statement