|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
| ingeschreven en ingevuld. kun je nog ergens teamstats zien ofzo? of kan alleen de aanvoerder dat? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Gohman, stel je niet zo aan. Wat denk je nou zelf als alle mensen naar mijn e-mail gaan sturen...zou daar niet een maximum aan zitten?
Ik snap niet waar je nu zo'n ophef over maakt.
Je zet hem op je account en je mailt de URL via Tranceaddict naar mijn mail HOPPA!! Ik hoef me nergens voor in te dekken. Ken je die optie?: 'profile' en 'mail this user'.
Je moet is nokken met die slimme replys van en je maar eens aan je woord houden....
AJU! |
:rolleyes: Koest |
|
|
| TimeportE |
| ik heb mijn voorspelling ingevult alleen waar kan ik de rest van TA zien ? |
|
|
| M_Peror |
Tip: maak vooral geen fouten bij het invullen! Net alle voorronde-scores en eindstanden zitten invullen. Klik "Opslaan".
Mededeling "U heeft in poule A een land op meerdere plaatsen gezet." Oeps, sorry, niet goed opgelet. Dus ik klik op "Terug" om het te fixen... staat alles weer op 0-0! Kan ik gvd helemaal opnieuw beginnen met invullen. Grrr :whip: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
:rolleyes: Koest |
Ik snap het niet he, waarom nou dat gezever om zo'n klein dingetje.
Ik zet iets niet neer waar ik bewust voor gekozen heb en ik moet me meteen weer indekken :tootless: ...of ik iets verkeerds heb gedaan? het gaat maar om een e-mail adres wat ik niet getoont heb, HALLOOOHOOOO.
Het is tegenwoordig een sport hier om mensen op de meest kleine en zinloze manieren toch nog even te pakken..slaat werkelijk nergens op.
Ga je eens met andere dingen bezig houden........stelletje miereneukers!!!! Wees blij dat er iemand nog een leuk initiatief neemt om iets leuks te organiseren en dan wordt er weer meteen gehakt!! GET A LIFE! |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by raoel

Is dit iemands zusje? :D |
Ze heeft wel wat weg van Marianne Timmer ;)
Deze is ook wel leuk:

Beetje jammer van die vlag. :) |
|
|
| Remy D |
| Nederland wint het EK!! Lijkt me duidelijk!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik snap het niet he, waarom nou dat gezever om zo'n klein dingetje.
Ik zet iets niet neer waar ik bewust voor gekozen heb en ik moet me meteen weer indekken :tootless: ...of ik iets verkeerds heb gedaan? het gaat maar om een e-mail adres wat ik niet getoont heb, HALLOOOHOOOO.
Het is tegenwoordig een sport hier om mensen op de meest kleine en zinloze manieren toch nog even te pakken..slaat werkelijk nergens op.
Ga je eens met andere dingen bezig houden........stelletje miereneukers!!!! Wees blij dat er iemand nog een leuk initiatief neemt om iets leuks te organiseren en dan wordt er weer meteen gehakt!! GET A LIFE! |
Lol, mag je eens bij jezelf te raden gaan :) |
|
|
| moogwai |
| Ik doe ook mee, maar eerst nog ff goed orienteren :) |
|
|
| Blik |
| wat een onzin, je kunt je gewoon niet eens voor meerdere groepen inschrijven, ik zit met mijn vrienden ook op ek.nl en ik kan me gewoon niet meer registreren bij een andere groep |
|
|
|
|