|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
NIET TE GELOVEN!!!
GRIEKENLAND!!! |
|
|
| Odyne |
| griekenland kampioen! :D :D :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Degene die voor het toernooi een leuk bedrag op Griekenland als kampioen had ingezet is nu rijk :D |
|
|
| Tim81 |
ONGELOFELIJK!!
Griekenland (terecht) kampioen van Europa...
Als je achtereenvolgens Spanje, Frankrijk, Tsjechie en Portugal uit het toernooi knikkert dan heb je verdiend gewonnen!! |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Tim81
ONGELOFELIJK!!
Griekenland (terecht) kampioen van Europa...
Als je achtereenvolgens Spanje, Frankrijk, Tsjechie en Portugal uit het toernooi knikkert dan heb je verdiend gewonnen!! |
Yep :) Geen mooi voetbal, maar werkvoetbal :) |
|
|
| Tim81 |
Omdat de finale nou ook weer niet zo boeiend was, ben ik vast begonnen met het team van Euro 2004 samen te stellen... Welke spelers waren het best dit toernooi?
-------------Nikopolidis---------------
---------------------------------------
----Dellas----Carvalho----Jankulovski--
---------------------------------------
----------------Maniche----------------
------Zagorakis----------Nedved--------
---------------------------------------
--Ronaldo----------------------Robben--
-----------Baros------Rooney-----------
Coach: Otto Rehagel
Reserves:
V.d. Sar
Campbell
Zambrotta
Lampard
Zidane
Van Nistelrooy
Charisteas |
|
|
| Daveje |
BRAVOOOO ELLADAAA!! WAT EEN ONGELOVELIJK TEAM!!!! AAAAH HELAAS KON IK NIET 4 DAGEN EERDER DAAR ZIJN HAD IK NU MEE FEEST KUNNEN VIEREN...
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Tim81 |
That's pretty quick!
Goaaaaalllll Goooaallllll:
 |
|
|
| Daveje |
| prachtiggggg die kop van figoo!! wahahaha |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Daveje
prachtiggggg die kop van figoo!! wahahaha |
haha die werd gewoon ge-owned door die supporter :D :D |
|
|
| Tim81 |
Hahaha, neem ook eens een kijkje op de website die op zijn shirt vermeld stond ;)
http://www.jimmyjump.com
Hij is een 'prof'!!
With thanks to Bellie (op het Euro 2004 forum) |
|
|
|
|