|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| Valhalla |
| heel jaloers op een goede vriend van me die nu in portugal feest viert na de wedstrijd te hebben gezien |
|
|
| Jantjeuh |
Zat hem echt te knijpen tijdens de penalties :D
Onze held:
 |
|
|
| Tim81 |
VAN DER SAR, VAN DER SAR, VAN DER SAR!!!!!!!
Net terug uit Amsterdam, wat een feest zeg... Alle kroegen zaten vol en na afloop stroomde het Rembrandtplein vol met feestende mensen :crazy:!!
Pas 1 wedstrijd gewonnen dit EK en toch al in de halve finale... Er kunnen misschien toch nog hele mooie dingen gebeuren daar in Portugal! |
|
|
| TranceZoner |
VAN DER SAR -----> MAN OF THE F*CKING MATCH!!!!!!!!!
Kijk hoe mooi het was toen hij die penalty hield!!! GVD, koude rillingen hierzo!!!!! VAN DER SAR, YOU ROCK!!!!!!!!!!!!!
En Robben natuurlijk ook thnx! Heb trouwens bij hem in de klas gezeten in 5 atheneum op het Kamerlingh Onnes College hierzo, met hem kan je dus echt wel lachen!!!!
Cheers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| BaRTeZ |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAHAHAHAHJAJAJAAAAAAAAAA
DAAAAAAAAAAR MOET IE IN!!!!!!!!!!!!
HOLLAND HEEFT GEWONNEN NA PENANTIES, OMG!!!!1!
JAJAJS :D |
|
|
| TranceFool |
| Dit was echt heeeeeel slecht voor je hart :D |
|
|
| Asperge |
| zo mijn stembanden komen er ook niet al te best vanaf:D |
|
|
| Tim81 |
Ik kan er niet genoeg van krijgen....

Op de website van VI staan de wedstrijdverslagen van alle Europese kranten over Nederland - Zweden....
Duitse humor: De Nederlandse strategen Seedorf en Cocu konden simpelweg de inbus-sleutel niet vinden om de standvastige Ikea-kast uit elkaar te halen. |
|
|
| magrec |
Hehe wat een feest zeg!!!!!!! IK had het echt niet meer tijdens die penalties!! maar goed eindelijk weer gewonnen dmv pingels :D
Ik heb nu wel een flinke kater hehehe maar ik vind het niet eens erg.. |
|
|
| Pjox |
| I think I have to say congratulations... but I donīt like it :p |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Pjox
I think I have to say congratulations... but I donīt like it :p |
nice and fair:) |
|
|
|
|