|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik sta nu 14988, had veel hoger gemoeten alleen die ^%!^$!# Vieri presteerde weer weinig :mad: |
whaha sja mijn pauleta als aanvoerder ook niet echt :) gelukkig had ik valeron en larsson nog. Ook maar goed dat ik de 3e keeper van bulgarije heb ipv de 1e :toothless |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by raoel
Iedereen laat Tjechië vnv winnen en we hebben 3 landveraders in ons midden: jappio, snuggle en HiGH_NrG.
Zij verwachten een gelijkspel tegen de moffen vnv.
|
duh op doelsaldo die moffen eruit gooien is toch veel lekkerder :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by raoel
Iedereen laat Tjechië vnv winnen en we hebben 3 landveraders in ons midden: jappio, snuggle en HiGH_NrG.
|
Ik ben eigenlijk een Duitser... :p |
|
|
| Tim81 |
Definitieve opstelling Nederlands elftal vanavond tegen the Germans:
--------------V.d.Sar---------------
Heitinga--Stam--Bouma--v.Bronckhorst
------------------------------------
--------Cocu----------Davids--------
------------------------------------
--v.d.Meijde---v.d.Vaart---Zenden---
------------------------------------
-------------v.Nistelrooij----------
Mwoah...ik had het anders gedaan... |
|
|
| jp |
4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1
4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1
4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1
4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1
4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 4-1 |
|
|
| Jappio |
| 1-0 teken ik voor jp ;) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Jappio
1-0 teken ik voor jp ;) |
3 x Ruud en 1 x Roy
Kom op zeg we lopen totaal over dat stelletje ongeregeld heen. Gewoon een kwestie van zelfvertrouwen
Als iemand nog effe op de klauwen van Kahn trapt is er echt niks wat 'ons' nog kan tegenhouden :disbelief |
|
|
| Tim81 |
| Ik moet zeggen je avatar en pic zijn in ieder geval heel overtuigend... Nou de mannen in het oranje zelf nog :cool: |
|
|
| Tim81 |
| Ik moet zeggen je avatar en pic zijn in ieder geval heel overtuigend... Nou de mannen in het oranje zelf nog :cool: Tsjechie kwam net goed weg tegen het altijd gevaarlijke Letland... Nederland Hup! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by raoel
Iedereen laat Tjechië vnv winnen en we hebben 3 landveraders in ons midden: jappio, snuggle en HiGH_NrG.
|
Tsja, realistisch blijven eigenlijk. Maar daarom zal ik ook wel niets in de poule maken omdat ik wat dingen gok, netzoals Spanje - RUsland 1-1 en Zweden - Bulgarije 0-1. Heb veel gelijke spelen voorspeld terwijl overwinning ook zou kunnen. Had ik Frankrijk goed en Spanje goed (de makkelijk te vewrachten overwinningen) dan had ik ook 6 tot 10 punten gehad.
Maar ik maak nog wel wat goed....wacht maar :) |
|
|
| LoCa |
| :cool: :cool: Go Holland!!! :cool: :cool: |
|
|
| DJ Gerrit |
| 0-1 :rolleyes::( |
|
|
|
|