|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| Valhalla |
| geweldige actie, figo met zijn arrogante kop ff voor schut zetten |
|
|
| Rudy |
Whahahah, er voelt zich er 1tje verneukt |
|
|
| raoel |
Tja, Griekenland.
De winnaar is altijd de terrrechte winnaar, die ploeg heeft immers gewonnen. Niet het beste en mooiste voetbal laten zien, maar een frisse ploeg die voor elkaar door het vuur wilden gaan.
Vooral dat "frisse" is doorslaggevend geweest op dit EK. Je zag toch dat de grote voetballers bij de grote teams niet 100% waren. Veel wedstrijden in de benen waardoor de vermoeidheid eerder toeslaat in een wedstrijd en ze op beslissende momenten net wat te kort komen.
Goed voorbeeld van het voordeel van fitheid was Baros en zowat het hele griekse team. Baros oogde heel scherp en kon een hele wedstrijd lang blijven gaan. Zo ook Griekenland die hebben gevochten als leeuwen. De tegenstander kan niet hetzelfde brengen en de afloop is bekend.
Voor zover ik nu kan bekijken is Jappio winnaar geworden van de ek.nl poule. Echter is nog niet alles berekend volgens mij. Zoals bijvoorbeeld speler van het toernooi. Ik vraag me ook af hoe dat dat bepaald wordt.
Jappio: 238
ryo: 207
SnuggLe: 194
Als laatste is geëindigd:
Cosmic, met 112 punten
als alles bekend is zal ik het nog eens posten.
[edit]
Op de site van de UEFA / euro2004 heeft men een selectie van 23 beste spelers gemaakt:
2 keepers:
Petr Cech Czech Republic
Antonios Nikopolidis Greece
7 verdedigers:
Sol Campbell England
Ashley Cole England
Traianos Dellas Greece
Olof Mellberg Sweden
Ricardo Carvalho Portugal
Georgios Seitaridis Greece
Gianluca Zambrotta Italy
7 middenvelders:
Michael Ballack Germany
Luís Figo Portugal
Frank Lampard England
Maniche Portugal
Pavel Nedved Czech Republic
Theodoros Zagorakis Greece
Zinedine Zidane France
7 aanvallers:
Milan Baroš Czech Republic
Angelos Charisteas Greece
Henrik Larsson Sweden
Cristiano Ronaldo Portugal
Wayne Rooney England
Jon Dahl Tomasson Denmark
Ruud van Nistelrooij Netherlands
Daar werd Zagorakis tot beste speler van het toernooi uitgeroepen. |
|
|
| emre |
-------------Van de Sar---------------
--------------------------------------
Miguel----Dellas----Carvalho----Cole--
--------------------------------------
----------------Zagorakis-------------
------Lampard---------------Nedved----
--------------------------------------
--Ronaldo-------Baros---------Robben--
------------Van Nistelrooy------------
Coach: Morten Olsen
Reserves:
Ricardo
Stepanovs
Zambrotta
Maniche
Zidane
Tomasson
Charisteas
Olsen als coach ipv Rehagel want ik speel gewoon 'de dood of de gladiolen' ..... |
|
|
| moogwai |
Wel verdient gewonnen die Grieken, Verdedigend echt goed dit toernooi en super gevaarlijk met standaard situaties of counters. Die Charisteas is toch wel de man bij de grieken, erg belangrijke (en ook mooie) goals steeds. En dat voor een b-speler van Werder Bremen. Had liever Portugal als winnaar gehad maar goed, volgens mij zijn de Griekse goden ontwaakt :D
Coole actie ook van die freak gisteren :D
| quote: | Originally posted by raoel
Op de site van de UEFA / euro2004 heeft men een selectie van 23 beste spelers gemaakt:
|
Hadden van mij nog wel een paar Nederlanders bij gemogen zoals van der Sar, Stam of Robben (of ben ik nu te chauvinistisch?) Voor de rest ben ik het wel eens met de namen. Alleen die Miguel van Portugal vond ik toch wel de beste rechtsback en Jankulovski de beste linksback.
Hier mijn favo elftal:
-------------Van der Sar---------------
---------------------------------------
Miguel--Dellas--Carvalho--Jankulovski--
---------------------------------------
----------------Maniche----------------
------Zagorakis----------Nedved--------
---------------------------------------
--Ronaldo----------------------Robben--
----------------Baros-----------------
btw Emre, je speelt met 12 man ;) |
|
|
| emre |
| Geheime tactiek --> extreem aanvallend :toothless |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by emre
Geheime tactiek --> extreem aanvallend :toothless |
Zo kan iedereen Europees kampioen worden :toothless |
|
|
| Blik |
| Ik heb gewoon op het laatste moment de poule van mijn vriendengroep gewonnen. Ik had namelijk het aantal doelpunten goed voorspeld en daarmee 50 bonuspunten verdient. Dun ondanks dat ik maar 2 halve finalisten goed had en 0 finalisten heb ik toch gewonnen met 245 punten (zelfs van TA gewonnen zie ik nu :D) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Blik
Ik heb gewoon op het laatste moment de poule van mijn vriendengroep gewonnen. Ik had namelijk het aantal doelpunten goed voorspeld en daarmee 50 bonuspunten verdient. Dun ondanks dat ik maar 2 halve finalisten goed had en 0 finalisten heb ik toch gewonnen met 245 punten (zelfs van TA gewonnen zie ik nu :D) |
Nee nee nee, je deed niet mee apekop! :)
Hulde, ben nog 3e!
Wat nou laatste Tim? :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nee nee nee, je deed niet mee apekop! :)
Hulde, ben nog 3e!
Wat nou laatste Tim? :D |
Wacht maar, over 2 jaar battle ik je :D
En ook met Mario Party :D |
|
|
| jp |
| Sluiten die handel :tongue2 |
|
|
| Tim81 |
Daar sta je dan met je gouden schoenen en je diamanten oorbelletjes in de finale van het EK.... maar waar is je moeder als je haar nodig hebt :toothless
 |
|
|
|
|