|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
mijn mp3 lijst bestaat vandaag uit:
Edwin Evers & Guus Meeuwis - Waar moet ie in, daar moet ie in
E-Type - Campione
Guus Meeuwis feat. Harry - Nederland is Oranje
:D |
en natuurlijk
Lee Towers - Allemaal achter oranje
Trafassi-Man - Hoera we winnen het EK
Dario G - Carnaval de Paris
Robert Leroy - We are the Champions
De Hollanders - Camione Oranje Kampioen (op de melodie van E-Type)
De Hollanders - We love you Holland
ik kom helemaal in de sfeer :D
HUP HOLLAND HUP!! |
|
|
| moogwai |
Straks was op Eurosport nog wat oude wedstrijden van het Nederlands elftal te zien, ook de geweldige match op EK2000 tegen de Joegoslaven, maar veel erger nog de match tegen de Italianen.
Ik snap nog steeds niet hoe je in godsnaam 5 strafschoppen kunt missen :whip:
Nu, moet het eindelijk maar weer eens gaan gebeuren. Op naar de finale!
| quote: | Originally posted by magrec
Goed hij zal het niet zo bedoeld hebben. Er zijn wel bijna een miljoen mensen die dat hebben gezien. Er zal er maar 1 zijn die de ironie van die tekst niet zal hebben begrepen. Kijk ook een Jan Mulder moet er rekening mee houden dat hij een publieke functie heeft wat dus betekend dat alles wat hij zegt door veel mensen als waarheid wordt gezien.
Heb ik zowiezo altijd al veel moeite met Mulder die een nogal rare manier van communiceren heeft. |
Maar het ergste is dat de zogenaamde serieuze media (Volkskrant, Journaal) uitspraken gaan citeren, wat het dus veel erger maakt dan een lullig zinnetje in een typische Mulder preek. |
|
|
| Dj Lex |
| Zometeen op weg om deze mooie wedstrijd te gaan bekijken vanuit R'dam. Wordt een heerlijke wedstrijd!(Zolang we winnen uiteraard) |
|
|
| Blik |
Ben naar de stad toe, iedereen veel plezier vanavond
het word 1-2 in blessuretijd voor Nederland!!
HUP HOLLAND HUP!! |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by moogwai
Straks was op Eurosport nog wat oude wedstrijden van het Nederlands elftal te zien, ook de geweldige match op EK2000 tegen de Joegoslaven |
Ja, net op de TV ook reclame waarin Jack van Gelder en Ron de Rijk uit hun dak gaan na de 4-0 in die wedstrijd....
krijg er zin in vanavond!!! Als dit toch eens een 6-1 kon worden zeg, ohohohooh |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by New Wave
Op de zaak hebben we ook van die Italiaanse zenders. Rai Uno, ook een onderdeel daarvan heeft ook bij elk programma zwaar mooie dames. Is gewoon standaard daar :D Heerlijk om naar te kijken altijd :p |
juist jah, wij gaan altijd skieen in italie. al begrijp je geen kont van die programmas het is gewoon heerlijk om te zien! :D |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Ja, net op de TV ook reclame waarin Jack van Gelder en Ron de Rijk uit hun dak gaan na de 4-0 in die wedstrijd....
krijg er zin in vanavond!!! Als dit toch eens een 6-1 kon worden zeg, ohohohooh |
Dan komen die Portugezen niet levend het stadion uit ben ik bang... |
|
|
| BaRTeZ |
ok tijd om te gaan, iedereen veel plezier vanavond!
HUP HOLLAND!!!1!
HUP HOLLAND!!!1!
HUP HOLLAND!!!1! |
|
|
| emre |
| Hoop dat Japie ff op die irritante Christiano Ronaldo gaat staan :toocool: |
|
|
| Reaktor |
| Schaaaaade Hooolllaaaaand aaaaaalllleeeees iiiiist vooooorbeeeeeiii !!! :stongue: :stongue: :crazy: :haha: :crazy: :haha: |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by Reaktor
Schaaaaade Hooolllaaaaand aaaaaalllleeeees iiiiist vooooorbeeeeeiii !!! :stongue: :stongue: :crazy: :haha: :crazy: :haha: |
you laughing?!?! lol you didn't even make it to the quarter finals...:rolleyes:
EDIT
YOU DIDN'T EVEN WIN A MATCH HAHA HOHO _|_(-__-)_|_ |
|
|
|
|