|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| RICARDO is de naam !! |
|
|
| BaRTeZ |
WAT EEN GEWELDIGE WEDSTRIJD!
Schitterend, als alle wedstrijden die nog moeten komen, zo spannend en cool zijn, dan kunnen we nog 6 avonden smullen met een grote s!
En die keeper, wat een ijzere ballen heeft die vent zeg! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
En die keeper, wat een ijzere ballen heeft die vent zeg! |
dat zeker maar die gozer die em daarvoor nam wat hij deed daar zeg ik serieus u tegen, een stift op zon moment: je durft er normaal niet eens aan te denken! |
|
|
| moogwai |
Wat een ongelooflijke vette match! Echt weer genieten geblazen.
Had niet meer verwacht dat Portugal nog ging scoren op het laatst en dan die verlenging :crazy: :eyespop: En die penaltystip, zo wat een derde rangs knollenstip :clown:
Maar goed als ik een Engelsman was, zou ik me wel zwaar genaaid voelen, want die afgekeurde goal van Campbell in de laatste minuut was gewoon een dikke goal! Hopelijk heeft Portugal nu zijn portie mazzel gehad voor dit toernooi, voor als ze tegen Nederland moeten (als Nederland wint hopelijk :p ) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Tim81
Del PieRO
|
Sorry hoor maar Piero was echt een mega blamage...schaam je diep om die te noemen. Die gast heeft geen ene bal normaal kunnen raken... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
Wanne gek zeg :)
Die keeper, doet zun handschoenen uit, pakt de bal en stuurt vervolgens die speler weg die de beslissende moest gaan nemen.
Hij knalt um er nog in ook!
zo maak je jezelf wel DE HELD!
en toch mijn halve finalist goed! |
ik zal je nog wat gekkers vertellen, bij had zijn handschoenen bij de penalty van Vassell al uit (degene die hij redde)
vond de wedstrijd verder niet goed ofzo, wel enorm spannend. Maar het niveau...:o |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Blik
ik zal je nog wat gekkers vertellen, bij had zijn handschoenen bij de penalty van Vassell al uit (degene die hij redde)
vond de wedstrijd verder niet goed ofzo, wel enorm spannend. Maar het niveau...:o |
Ik vond het spel wel lachen.
Alleen vond ik de portugesen een beetje vaag spelen.
Bij een aanval gingen ze steeds via het midden terwijl daar 7 engelsen op 1 lijn liepen....ze hadden meer kunnen scoren als ze breeder speelden. |
|
|
| New Wave |
| Ejh, ik heb trouwens portugal - engelan goe dgegokt bij d epoule, en dat portugal ook wint. lachuh :) Nederland zweden heb ik ook goed gegokt :p lieken wat ik krijgj an punten :p |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by moogwai
Maar goed als ik een Engelsman was, zou ik me wel zwaar genaaid voelen, want die afgekeurde goal van Campbell in de laatste minuut was gewoon een dikke goal! |
ik voel me ook zwaar genaaid :whip:
ach ja.. dan nederland maar :D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Blik
ik zal je nog wat gekkers vertellen, bij had zijn handschoenen bij de penalty van Vassell al uit (degene die hij redde) |
Dat bedoelde ik ook.
hij pakt de bal (van Vassell) en dan....
Bij EK.nl lopen zo nog een beetje je achter.
Punten staan er nog steeds niet bij...
Alleen via die vergelijk optie kun je volgens mij achterhalen wie je door hebt laten gaan enzow. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Robert
ik voel me ook zwaar genaaid :whip:
ach ja.. dan nederland maar :D |
ik vond het gewoon een overtreding hoor, Terry hinderde de keeper en de keeper kon niet bij de bal komen daardoor. Dus een overtreding.
Binnen die 5 meter lijn is de keeper heilig, als je daar de keeper, op welke manier dan ook, hindert, is het een overtreding |
|
|
| TranceFool |
| Hulde ook voor Helder Postiga, wat een penalty haha :D |
|
|
|
|