|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Wat een spanning! :nervous:
Heerlijk om te zien hoe het Nederlands elftal daar als een team op de middenlijn stond. Prachtig ook de ontlading van Van der Sar en Van Nistelrooy :wtf:
Robben kon de spanning aan :toocool: |
|
|
| SnuggLe |
Met de EK-Poule:
Bij deze pot had ik Italie - NL 0 tegen 0, maar ik krijg 0 punten!
Vind ik ook echt nergens overgaan, je moet dus ALLES goed hebben (ook beide landen) en dan krijg je pas de punten???? Lekker stupid, dan heeft dus echt NIEMAND het goed :S :S
Wat een ontzettende klotepoule, bestolen van 5 punten! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Met de EK-Poule:
Bij deze pot had ik Italie - NL 0 tegen 0, maar ik krijg 0 punten!
Vind ik ook echt nergens overgaan, je moet dus ALLES goed hebben (ook beide landen) en dan krijg je pas de punten???? Lekker stupid, dan heeft dus echt NIEMAND het goed :S :S
Wat een ontzettende klotepoule, bestolen van 5 punten! |
Zou toch ook nergens op slaan als je 2 foute landen in de poule hebt, de uitslag wel goed voorspellt van die wedstrijd en dan alsnog punten krijgen. Dan wordt het echt gewoon domweg wat invullen. |
|
|
| Teknikol |
Wat een geweldige afsluiting gister!
Maar oeioeioei wat een GELUK hebben we gehad deze wedstrijd! Larsson en Ljungberg waren een paar keer LEVENSgevaarlijk..en dan die pingels...toen cocu um miste...aiaiaiai! Maar Robben was ijskoud!! EN WE ZIJN DOORRRR! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Met de EK-Poule:
Bij deze pot had ik Italie - NL 0 tegen 0, maar ik krijg 0 punten!
Vind ik ook echt nergens overgaan, je moet dus ALLES goed hebben (ook beide landen) en dan krijg je pas de punten???? Lekker stupid, dan heeft dus echt NIEMAND het goed :S :S
Wat een ontzettende klotepoule, bestolen van 5 punten! |
ik heb precies hetzelfde, vind ik ook nergens op slaan, ik ben nu zoiezo kansloos voor de eindoverwinning omdat mijn beide finalisten er al uit zijn. Enige manier hoe ik nog punten kan scoren is via het juiste aantal doelpunten |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Wat een geweldige afsluiting gister!
Maar oeioeioei wat een GELUK hebben we gehad deze wedstrijd! Larsson en Ljungberg waren een paar keer LEVENSgevaarlijk..en dan die pingels...toen cocu um miste...aiaiaiai! Maar Robben was ijskoud!! EN WE ZIJN DOORRRR! |
naja geluk, er is ook een doelpunt afgekeurd wat volgens mij geen buitenspel was |
|
|
| jp |
De spanning was van haar gezicht af te lezen... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Zou toch ook nergens op slaan als je 2 foute landen in de poule hebt, de uitslag wel goed voorspellt van die wedstrijd en dan alsnog punten krijgen. Dan wordt het echt gewoon domweg wat invullen. |
Nah, als je 1 van beide goed hebt en toch de hele uitslag dan mag je daar best wel punten voor krijgen vind ik... Puntentelling is hier imho erg krom |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
De spanning was van haar gezicht af te lezen... |
Breezah, ze zit hem te MSN-en:
"Zeg Raf, heb je je mooie zwarte string daar aan op de bank? Denk je een beetje aan me?"
...en Kelly zit achter haar :D |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Blik
naja geluk, er is ook een doelpunt afgekeurd wat volgens mij geen buitenspel was |
Mee eens....
Volgens mij was die ene penalty van Zweden trouwens ook technisch niet goed en had dan ook afgekeurd moeten worden IMO....
maarja, we zitten lekker bij de laatste 4 !!!!
Nederland - Portugal: 2 - 1
OLÉ !!!!!!!!!!!
Cheers ;) |
|
|
| moogwai |
Zo, wat een ontknoping :eyespop:
Zag het al helemaal niet zitten toen het 0-0 bleef. Alleen toen die zweden in de verlenging de laat en paal raakten, kwam het vertrouwen in een goed einde weer terug. Echt geweldig dat ze eindelijk een keer met penalty's gewonnen hebben, dit geeft zoveel vertrouwen voor de ploeg! Nu de kraker tegen portugal, kan nu al niet meer wachten! |
|
|
|
|