|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
misschien handiger om het via deze site te doen.. ik kan wel eff pouletje maken:
http://villabvd.poule.nl/
ik wil niet verpesten wat er al aan de gang was maar dit bespaart tim en harmen weer tijd.. just saying :) |
|
|
| raoel |
Als we dat nu is online doen op een site of met een beter excel formulier (respect voor de makers vandeze hoor :P ).
Ik heb al een keer gezocht voor online poules die gratis zijn en waar je met een groep aan mee kunt doen.
Voor www.riechels.nl <---- SPAM! wil ik er ook één aanmaken.
Tot nu toe heb de volgende gevonden:
www.ek.nl
www.ek2004 = www.voetbalpoules.nl
Lijkt me makkelijker hoor, en dan hoeft niemand te tellen. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by raoel
Als we dat nu is online doen op een site of met een beter excel formulier (respect voor de makers vandeze hoor :P ).
Ik heb al een keer gezocht voor online poules die gratis zijn en waar je met een groep aan mee kunt doen.
Voor www.riechels.nl <---- SPAM! wil ik er ook é©® aanmaken.
Tot nu toe heb de volgende gevonden:
www.ek.nl
www.ek2004 = www.voetbalpoules.nl
Lijkt me makkelijker hoor, en dan hoeft niemand te tellen. |
idd :) |
|
|
| raoel |
Ik heb er net meerdere uitgeprobeerd, maar volgens mij werkt die op ek.nl het beste.
Bij voetbalpoules.nl moest je cookies helemaal open zetten, anders kon je niet inloggen.
Ik heb meteen een poule voor tranceaddict.com aangemaakt.
Hier kun je je aanmelden:
http://www.ek.nl/poule.php?pagina=inschrijven&pag=Poule
Kies bij "teams" voor tranceaddict.com
En als wachtwoord hebben ik "ta" opgegeven.
Meld je AUB aan met je TA nickname, das wel zo leuk.
Vervolgens kun je op deze pagina inloggen:
http://www.ek.nl/poule.php?pag=Poule
Net onder:
"Deelnemer Inloggen of aanmelden voor de online poule"
en dus niet bij team!
Mensen met een leukere of betere betere: kan altijd nog heh.
[edit]

Is dit iemands zusje? :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by raoel
[edit]

Is dit iemands zusje? :D |
ik vind dat je voetbal en prive gescheiden moet houden. Heb daar laatst een flinke discussie over gehad met een (leuk) meisje dat een seizoenskaart bij feyenoord heeft. Dacht dat er eindelijk is een vrouw was die verstand heeft van voetbal, mooi niet dus. Vanaf dat moment heb ik besloten om voetbal en vrouwen maar gescheiden te houden. :)
ennuh mbt tot de poule :p ik vind alles best |
|
|
| New Wave |
mwja, die EK van raoul is prima. heb ik meer toet over voor mijzelf :)
Tin, domme vraag dus daar gaan we niet op antwoorden.
Iedereen heeft tegenwoordig een accountje waar je je spul kan neerzetten. En ga geen domme vragen stellen want je bent nog altijd de kneus die altijd maar dingen toezegt maar nooit doet...dus stuur nu maar effe dat ceedeetje op wat je al 3 maanden zou doen...... |
|
|
| raoel |
Wohohoho, al TA-ers die mee doen:
raoel
ryo
New Wave |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
jaja, de grote TA poule voor het EK.
Hier kan excel bestand downloaden, invullen en terugsturen naar mij of naar harmen :)
|
Gaan we onszelf indekken door nu ineens te zeggen dat we het allemaal online kunnen zetten terwijl meneer duidelijk eerst zelf vraagt om het te sturen naar hem?:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Gaan we onszelf indekken door nu ineens te zeggen dat we het allemaal online kunnen zetten terwijl meneer duidelijk eerst zelf vraagt om het te sturen naar hem?:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Ondanks dat ik niet tegen Tin praat kan ik wel zeggen dat hij gelijk heeft, meneer Tim :)
En ik doe ook mee, maar ik wacht nog wel even, het EK is nog niet! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
Gaan we onszelf indekken door nu ineens te zeggen dat we het allemaal online kunnen zetten terwijl meneer duidelijk eerst zelf vraagt om het te sturen naar hem?:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Gohman, stel je niet zo aan. Wat denk je nou zelf als alle mensen naar mijn e-mail gaan sturen...zou daar niet een maximum aan zitten?
Ik snap niet waar je nu zo'n ophef over maakt.
Je zet hem op je account en je mailt de URL via Tranceaddict naar mijn mail HOPPA!! Ik hoef me nergens voor in te dekken. Ken je die optie?: 'profile' en 'mail this user'.
Je moet is nokken met die slimme replys van en je maar eens aan je woord houden....
AJU! |
|
|
| DJ Bazz |
| Ik heb me ook opgegeven... ook alvast maar voorspellingen gedaan, anders dik kans dat ik dat vergeet :D |
|
|
| TimeportE |
| ik schrijf me ook asap in bij die poule :) |
|
|
|
|