|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Dat SBS6 programma is alleen interessant als Van Gaal of Blind met dat bord aan de gang gaan. Maar ja, daarna komt die Rene Froger band weer dus kan je weer zappen. |
idd.. dat is echt een zapmoment. Zo'n slaapverwekkende muziek.
En "onze supporters" is ook niks bijzonders en die Henk Mulder is al helemaal een drama :nervous:
Alleen van Gaal is wel interessant. |
|
|
| jp |
Peter R de Vries de stoere ajax seizoenskaarthouder
Nu incognito (zonder snor) :haha: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Djeebie
en zelfs Arjan Erkel :rolleyes:
|
Heej, arjan erkel heeft dus wel jaren bij de amateurs van excelsior gevoetbald.. En laat t nou net zo zijn dat alle mensen die betrokken zijn bij excelsior verstand hebben van voetbal :stongue: |
|
|
| Tim81 |
| Hebben we nog een beetje vertrouwen in vanavond? Of doen we volgend weekend al niet meer mee... |
|
|
| Teknikol |
woee gister de volle 10 punten gehaald!
vanaaf word:
Duitsland - Letland 1-0
Nederland - Tjechië 0-0
denk ik.
:) |
|
|
| jp |
(D) - (LT) 2 - 0
(NL) - (CZ) 3 - 1
Van der Sar
Heitinga Stam Bouma Bronckhorst
Seedorf Cocu Davids
Meijde Nistelrooij Robben |
|
|
| Tim81 |
Duitsland - Letland....noch immer 0-0! :eyes:
"Schade Deutschland..." :tongue3 |
|
|
| Cosmic |
Dit is heel gunstigg voor Nederland!
Auf widersehen! :D |
|
|
| Dj Lex |
| Whaha echt prachtig. Die Duisters vliegen eruit! |
|
|
| Tim81 |
| Nou ja, die Duitsers hebben alles nog in eigen hand... bij winst op Tsjechie zijn ze sowieso door! Dus Nederland mag straks echt niet verliezen, anders gooien die andere twee het op een akkoordje en kan Nederland naar huis... Gewoon vanavond puntje pakken en dan winnen van Letland (of andersom mag natuurlijk ook :toocool: ) |
|
|
| jp |
| jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 1-0 :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|