|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Mee eens....
Volgens mij was die ene penalty van Zweden trouwens ook technisch niet goed en had dan ook afgekeurd moeten worden IMO....
maarja, we zitten lekker bij de laatste 4 !!!!
Nederland - Portugal: 2 - 1
OLÉ !!!!!!!!!!!
Cheers ;) |
in de herhaling zag ik toch duidelijk dattie (van nisterlrooij toch?)buitenspel stond. |
|
|
| moogwai |
Ik heb net ff mijn voorspellingen doorgenomen en ik heb nog maar 1 uitslag helemaal goed (Zwitserland - Frankrijk 1-3). Maar mijn feeling was toch best goed, want van de 24 groepswedstrijden heb ik er bij 16 op één doelpunt na steeds goed :( Toch wel aardig :D
Zie maar eens de poule van NL...
Tsjechië - Letland 2 - 0 2 - 1
Duitsland - Nederland 0 - 3 1 - 1
Letland - Duitsland 0 - 1 0 - 0
Nederland - Tsjechië 2 - 2 2 - 3
Nederland - Letland 3 - 1 3 - 0
Duitsland - Tsjechië 1 - 3 1 - 2
Voor de rest is mijn hoop gevestigd op ons het Nederlands elftal, dat is het enigste team waarmee ik nog wat punten mee kan scoren :) |
|
|
| raoel |
Wat ging ik uit mun dak zeg.
Die spanning en dan eindelijk toch eens na pingels door, met PSV al 1 keer in de kuip tegen Twente (AC-finale) meegemaakt en weet ik hoe vaak met het NL 11-tal.
Telkens verloren...
Volgens mij had ik gewoon een hartslag van over de 100 terwijl ik stil stond in de kroeg. De ontlading was heerlijk!
De huidige top 3 in de poule:
Ryo (159 + 30) = 189
Jappio (150 + 30) = 180
raoel (139 + 30) = 169
Morgen geef ik de stand door en dan bekijk ik meteen wie er nog veel kans maken op winst. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by raoel
De huidige top 3 in de poule:
Ryo (159 + 30) = 189
Jappio (150 + 30) = 180
raoel (139 + 30) = 169
Morgen geef ik de stand door en dan bekijk ik meteen wie er nog veel kans maken op winst. |
Tsja die verandert niet veel meer door deze kromme puntentelling!
Gefeliciteerd Jappio! :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Met de EK-Poule:
Bij deze pot had ik Italie - NL 0 tegen 0, maar ik krijg 0 punten!
Vind ik ook echt nergens overgaan, je moet dus ALLES goed hebben (ook beide landen) en dan krijg je pas de punten???? Lekker stupid, dan heeft dus echt NIEMAND het goed :S :S
Wat een ontzettende klotepoule, bestolen van 5 punten! |
Ik vind het wel logisch.
Gata ook zo in de pouleronden, dus ook in de finales. Is trouwens bij elke poul zo. Maargoed, het is bij jouw nooit goed dus: whats new? :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik vind het wel logisch.
Gata ook zo in de pouleronden, dus ook in de finales. Is trouwens bij elke poul zo. Maargoed, het is bij jouw nooit goed dus: whats new? :D |
Ik wil geowon meer punten, snap dat dan! :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik wil geowon meer punten, snap dat dan! :D |
Over 2 jaar, dan mag je weer :D |
|
|
| Blik |
| ik zat me net al rijk te rekenen bij een 2-0 stand voor Tsjechië. Dan zou ik namelijk 40 bonuspunten krijgen voor het goede aantal doelpunten in de kwartfinales, maar helaas werd het nog 3-0 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Blik
ik zat me net al rijk te rekenen bij een 2-0 stand voor Tsjechië. Dan zou ik namelijk 40 bonuspunten krijgen voor het goede aantal doelpunten in de kwartfinales, maar helaas werd het nog 3-0 |
Ja dat had ik ook :whip: :whip:
Had 7 doelpunten in de kwartfinales, en na de 2-2 , de 0-1 en de 0-0 zou het bij Tsjechie-Denemarken iets van 2-0 moeten worden wilde ik die punten hebben. Net niet dus! Baros :whip:
Maar kan je zien, als ik dat goed had gehad had ik ineens 1e gestaan ofzo! En dus zeg ik: kromme puntentelling! :) |
|
|
| raoel |
Ik vind de puntentelling bij de poule opzich wel logisch op de bonuspunten na. Het juiste aantal doelpunten voorspellen telt nogal zwaar mee, terwijl dat dat echt gokken is.
De stand:
Jappio (150 + 45) = 195
ryo (159 + 30) = 189
Basvh (150 + 35) = 185
raoel (139 + 45) = 184
SnuggLe (131 + 45) = 176
Asperge (130 + 45) = 175
Bij deze laat ik het ff. SnuggLe en Asperge heb ik nog bekeken want zij doen nog naderukkelijk mee om de eindoverwinning. Zij voorspellen namelijk een fianle die nog mogelijk is, dat geldt overigens ook voor Jappio, maar niet voor ryo, basvh en raoel.
Wie voorspelt welke finale:
Jappio:
Portugal 2 - 1 Tsjechië
ryo:
Portugal 1 - 2 Frankrijk
basvh:
Italië 0 - 2 Tsjechië
raoel:
Nederland 0 - 2 Frankrijk
SnuggLe:
Portugal 2 - 2 Tsjechië (wns)
asperge:
Tsjechië 1 - 2 Nederland
Tussen de haakjes staan de landen die niet meer deelnemen aan het toernooi. Er vanuit gaande dat Tjechië die Grieken wel gaat pakken maken diegene die Tjechië niet in de eindstrijd heeft staan al weinig kans om de poule te winnen, maar wat als de Grieken wederom stunten?
Ook hangt er veel vanaf of iemand de Europees kampioen goed heeft voorspelt! |
|
|
| SnuggLe |
Dus..... alles kan nog.
Jammergenoeg heb ik NL geen Europees kampioen, maar dat maakt niet uit. We zien het wel. Liever de poule fout en NL kampioen dan andersom! :) |
|
|
|
|