|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| Jaja! Misschien kunnen we vanavond nog wat van de Zweedse en Deense dames verwachten... :D :D |
|
|
| Eagle` |
| top foto's trouwens meer van dat :D |
|
|
| Tim81 |
| Morgen misschien weer in Amsterdam kijken, wie weet treffen we weer een paar dronken supportsters... |
|
|
| moogwai |
Had 'm al gezien :D Alleen waar waren de schwalbes dinsdag :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by moogwai
Had 'm al gezien :D Alleen waar waren de schwalbes dinsdag :p |
Daar gaan ze dus nog harder tegen optreden, dat las ik in de krant vandaag. Wel beter, het is toch een soort van spelbederf! |
|
|
| basvh |
| vette wedstrijd zweden-italia. leuk aantrekkelijk voetbal. lekker aanvallend en een briljante goal van zlatan! |
|
|
| Blik |
| prachtige goal en gunstig voor mijn ek-poule :) |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Wel beter, het is toch een soort van spelbederf! |
Een soort? De schwalbe is koning spelbederf:whip: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Hitman
Een soort? De schwalbe is koning spelbederf:whip: |
Door de Duitsers uitgevonde, dat zegt genoeg natuurlijk |
|
|
| Dj Lex |
Stelling: Villa BvD of Studio Sportzomer?
Ik zweer bij Studio Sportzomer. Die Mulder zit vaak alleen maar te zeiken (en anders hangt ie ergens) En die twee andere knakkers vind ik ook niet geweldig |
|
|
|
|