|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Ik heb 120 punten heur raoel :p
Gister alle twee de uitslagen goed gegokt :p
23 Nederland - Letland 3 - 0 3 - 0 5
24 Duitsland - Tsjechië 1 - 2 1 - 2 5
Was gisteren avond een enrome topsfeer in me stamkroeg :p zwaar feesten :p |
|
|
| raoel |
Ik weet niet hoe het komt, maar ineens zijn een hele hoop unten anders.
Tim die kwam aanpissen dat hij 5 punten meer had dan hier op TA stond.
en idd, dat klopte.
Hier dus de nieuwe stand:
ryo 18 + 55 + 32 + 54 + 0 = 159
Jappio 28 + 36 + 31 + 55 + 0 = 150
basvh2 19 + 51 + 31 + 49 + 0 = 150
raoel 13 + 58 + 17 + 51 + 0 = 139
SnuggLe 26 + 46 + 3 + 56 + 0 = 131
Asperge 29 + 51 + 22 + 28 + 0 = 130
Teknikol 19 + 51 + 33 + 26 + 0 = 129
Djeebie 19 + 52 + 23 + 34 + 0 = 128
M_Peror 13 + 32 + 29 + 51 + 0 = 125
TranceFool 31 + 52 + 3 + 36 + 0 = 122
New Wave 31 + 37 + 19 + 33 + 0 = 120
HiGH_NrG 22 + 31 + 3 + 57 + 0 = 113
DJ Bazz 34 + 14 + 31 + 31 + 0 = 110
moogwai 16 + 31 + 29 + 29 + 0 = 105
TimeportE 8 + 51 + 16 + 28 + 0 = 103
TnD 13 + 49 + 22 + 19 + 0 = 103
Remy D 16 + 49 + 8 + 29 + 0 = 102
Cosmic 5 + 53 + 13 + 26 + 0 = 97
[edit]
Inmiddels loopt Tim hier ook te zeiken.
Net als op msn, maar het al aangepast hoor, jongetje :clown: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik weet niet hoe het komt, maar ineens zijn een hele hoop unten anders.
Tim die kwam aanpissen dat hij 5 punten meer had dan hier op TA stond.
en idd, dat klopte.
|
Ik hou je in de gate mannetje. :p |
|
|
| Nook |
dit was echt geweldig! had echt nooit gedacht dat die duitsers zouden verliezen :p en dan nog eens zo'n artikel:
| quote: | Bild over hun elftal: 'Schaam jullie, mislukkingen'
Waar de Duitse volkskrant Bild voor de uitschakeling van Die Mannschaft tegen het al geplaatste Tsjechië nog zo positief was, maakt het vandaag de ploeg van Rudi Völler tot een schande: "Holland staat in de kwartfinale, lacht ons uit en zoals altijd zongen de fans: 'Schade Deutschland, alles ist voorbei'. O, wat is dat zuur."
"We hebben al acht jaar geen EK-wedstrijd meer gewonnen, het is een grootste schande! Schaam jullie, mislukkingen! Dit prachtige EK, zonder ons. Hoevaak hebben we niet wedstrijden van landen als Engeland, Frankrijk, Nederland of Zweden gezien en leek het wel alsof we naar een andere sport keken."
Over de wedstrijd van Nederland was de krant erg positief. "Kijk, zo moet het. De Hollanders laten zien hoe je op je dooie gemak een verdedigend team aan te kant zet. Waar wij het niet eens voor elkaar kregen om een keer te scoren tegen de Letten, doet Holland het drie keer. Schade Deutschland, alles ist voorbei."
"Al is zijn materiaal beperkt, is ook Völler beperkt. Als je de speelwijze vergelijkt met de Tsjechen of de Nederlanders, lijkt Duitsland wel een amateurelftal", schrijft de krant. De opvolger weet men al. Oud-Bayern München-trainer Ottmar Hitzfeld volgt Völler op, die waarschijnlijk naar Bayer Leverkusen vertrekt. |
hoever we nu gaan komen weet ik niet, maar zweden moet te doen zijn dacht ik zo. ach we merken het vanzelf wel. heel NL is weer positief, ik ga dat ook maar doen :D |
|
|
| SnuggLe |
Welke mensen hebben Italie/Spanje in de Halve finale?
Asperge Snuggle Raoel Jappi0 : Portugal, Frankrijk, Nederland, Tsjechie
Teknikol: Engeland, Frankrijk, Nederland, Tsjechie (maar daarbij vNistelrooy als topscorer en Zidane als beste spelen: hij kan dus nog hoog eindigen!)
Ryo: Portugal, Nederland, Frankrijk, Italie
Basvh2: Portugal, Frankrijk, Italie, Tsjechie
De laatste twee zullen dus zeer waarschijnljk iets zakken omdat Italie het zeker niet red. Oftewel ik denk dat het uiteindelijk om Teknikol en Jappi0 gaat aan het einde.
Finale heb ik nog niet bekeken, dat komt nog wel :) |
|
|
| ryo |
| Ik ben bang dat je gelijk hebt. Had echt verwacht dat Italie wel op z'n Italiaans door zou komen, maar goed, als Nederland maar ver komt, de rest boeit me niet veel:) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ryo: Portugal, Nederland, Frankrijk, Italie
Basvh2: Portugal, Frankrijk, Italie, Tsjechie
De laatste twee zullen dus zeer waarschijnljk iets zakken omdat Italie het zeker niet red. Oftewel ik denk dat het uiteindelijk om Teknikol en Jappi0 gaat aan het einde.
Finale heb ik nog niet bekeken, dat komt nog wel :) |
klopt ik zal nog wel wat zakken, maar ik heb weer nedved als speler van het toernooi wat best wel eens waarheid kan worden!
maar stond wel te kijken daarnet toen ik zag dat ik in top 3 stond van de ek-poule. heb ik toch nog beetje voetbal verstand :D :D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by basvh
heb ik toch nog beetje voetbal verstand :D :D |
In het land der blinden is eenoog koning ;) |
|
|
| Blik |
| ik heb 159 punten nu, gaat best goed. Alleen die bonuspunten slaan nergens op, 40 punten voor de goede topscorer!! |
|
|
| New Wave |
Ik stond bij de eerste ronde nog boven aan :) zal je straks zien dat ik op het einde helemaal onderaan kom te staan :p
Em dat Snuggle nou opeens zo hoog staat dat klopt niet hoor :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik stond bij de eerste ronde nog boven aan :) zal je straks zien dat ik op het einde helemaal onderaan kom te staan :p
Em dat Snuggle nou opeens zo hoog staat dat klopt niet hoor :D |
Whehehehe, jij met je grote mond :p
Als ik poule 3 niet zo verneukt had stond ik NOG hoger.
Maareh...40 punten voor de goede topscorer is idd gewoon belachelijk. Tis best een KUTpoule.
Ze hadden het heel anders moeten doen, ook punten moeten geven als je het aantal doelpunten goed hebt van het land. Bv Nederland - Duitsland heb je 2-1 voorspeld maar is 1-1, waardoor je voor dat ene doelpunt van Duitsland ook nog punten krijgt.
40 punten voor de topscorer: BELACHELIJK! Sta je bijna onderaan maar heb je die goed kan je nog winnen :S |
|
|
|
|