|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
Studio Sportzomer!
Jan Mulder zuigt! Kerel loopt alleen maar te zeiken en Barend en van Dorp hebben ook weinig zinnigs te vertellen...
En ze hebben bij Studio Sportzomer elke dag weer een andere gast. ook wel leuk :) |
|
|
| Hitman |
Studio Sportzomer is beter. Die Mulder moeten ze een keer in z'n zak schoppen, dan houdt ie misschien z'n bek. Die vent heeft nergens verstand van , hij zit daar alleen maar om overal tegenaan te schoppen:whip:
Wel grappig trouwens om Harry Vermeegen weer een keer te zien (Studio Sportzomer) |
|
|
| Jappio |
| wie maakt de volgende tussenstand? |
|
|
| Jappio |
whaha
naja ik dan maar :)
Jappio 32
Raoel 28
Teknikol 27
Ryo 26
New Wave 26
Dj Bazz 25
TnD 23
High_Nrg 22
moogwai 21
M_Peror 21
Djeebie 20
Trancefool 20
Asperge 18
Cosmic 18
TimeportE 16
basvh2 15
Remy D 12
Snuggle 11
Uiteindelijk komen de echte voetbalkenners wel boven drijven hè raoel ;) |
|
|
| MennoB |
Studio Sportzomer zeker wel he!!!
Ik moet die Jan Mulder ook niet echt. Studio Sportzomer met gasten als Jack Spijkerman en Harry Vermegen, echt geweldig :D
Ben benieuwd wat Nederland gaat doen vanavond, ik hoop wel dat Advocaat de jonkies erin gaat zetten. Ook al twijfelt hij of ze Nedved enzo kunnen stoppen, maar ik geloof daar wel in..:) |
|
|
| MennoB |
Wat is dit nou weer :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by basvh
vette wedstrijd zweden-italia. leuk aantrekkelijk voetbal. lekker aanvallend en een briljante goal van zlatan! |
Echt een vette wedstrijd ja.. Italie speelde ook erg goed, alleen waren ze niet trefzeker als normaal. Ik bedoel die kopkansen van Vieri! Normaal zijn dat gewoon goals bij hem. En had Nederlanders maar zon'n goede backs als Italie.. Zambrotta en Pannuci. Echt wel goede voetballers zijn dat zeg.
Maar toch zeker fijn dat Italie niet gewonnen heeft (echt een wereldgoal van die Ibrahimovic!). Als Nederland doorgaat wil ik zeker wel de Italianen ontlopen.. 10x liever Denemarken of Zweden. Hopelijk wordt het 2-2 tussen Denemarken en Zweden :D
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Stelling: Villa BvD of Studio Sportzomer?
|
Ik ga ook voor sportzomer, veel interessanter en van betere kwaliteit. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | | Studio Sportzomer of Villa BvD |
Studio Sportzomer heeft inderdaad de betere gasten (met meer verstand van voetbal!), vooral Cruijff, Co Adriaanse, Hugo Borst en Leo Beenhakker kunnen het mooi vertellen allemaal!! Villa BvD is vaak erg irritant en wat moet je nou met gasten als Cas Jansen, Krajicek, Herman Pleij en ga zo maar door... Alleen Koeman heeft wat nuttigs te melden! Ik kies dus voor Sportzomer al zap ik vaak wel even heen en weer...Dat programma op SBS6 is volgens mij een flinke tegenvaller, zelfs Waas en Heerschop kunnen mij niet echt boeien! |
|
|
| basvh |
ik vind alle 3 de voetbal programmas wel lachen. zelfs louis vind ik bij sbs zeer ok!
maar de beste is toch studio sportzomer en dan alleen omdat orakel cruijf erzit! |
|
|
| Tim81 |
Waarom de Russen zo snel naar huis wilden...kijk zelf maar!
Voor meer spelersvrouwen: http://www.kp.ru/slide/detail/35/
Beetje jammer dat ze geen pasfoto's van hun mannen hebben gebruikt ;) |
|
|
| Djeebie |
Studio Sportzomer voor mij ook. Veel betere kwaliteit dan Villa BVD.
Dat geschreeuw van de heren Mulder, Barend en Van Dorp is vet irritant, om over de slechte grappen nog maar te zwijgen... En het lijkt me niet dat de mensen geïnteresseerd zijn in de opstellingen van Peter R. de Vries, Daan Schuurmans en zelfs Arjan Erkel :rolleyes:
Dat SBS6 programma is alleen interessant als Van Gaal of Blind met dat bord aan de gang gaan. Maar ja, daarna komt die Rene Froger band weer dus kan je weer zappen. |
|
|
| New Wave |
Er is 1 ding wat jullie wellicht niet weten is dat Villa BVD een hele andere opzet heeft dan de andere programmaa's.
Villa BvD is geen 'sport' programma als Studio Sport zomer.
Het is een actualiteiten programma die nu in Portugal is bevestigt en die met hun gasten (wat ze altijd doen) over het EK praten en hun eigen punten hebben die zij ook in Nederland zouden vertellen.
Het heeft dus welzeker een kwaliteit. Je kan deze programma's gewoon niet vergelijken.
Dit even voor de goede orde. |
|
|
|
|