|
Nederland in Euro 2004!!!! (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Ruststand Tsjechie - Griekenland 0-0
Wat een pech voor Nedved... knieblessure! Mocht Tsjechie de finale halen, dan speelt hij zeer waarschijnlijk niet mee! Geef Griekenland ook een aardige kans op basis van 1e helft en ontbreken van de aanvoerder bij de Tsjechen! |
|
|
| raoel |
Zouden die Grieken het gaan flikken?
Ik heb de wedstrijd niet echt gevolgd, maar het is nog 0-0 en de grieken worden toch regelmatig gevaarlijk. Nedved is van het veld en Tjechië lijkt daardoor met midner zelfvertrouwen te spelen.
Dat zou wel DE verassing van het toernooi zijn, voor zover het dat al niet is. |
|
|
| TranceZoner |
| Inderdaar Raoel, maar ik denk eigenlijk dat het strax weer penalties worden, en dan zou ik echt niet weten wie er gaat winnen. Mocht Griekenland winnen, laat ze dan ook maar de Europese Titel pakken, want dat zou inderdaad een grote verassing zijn! |
|
|
| Djeebie |
| Griekenland in de finale. Dat verzin je niet :eyes: |
|
|
| Massive84 |
| 1 seconde voor tijd komt er een goal, ik zou jaren huilen haha. |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik kan me nog een tijd herinneren waar ene M_Perror onderaan stond :) |
Hehehe... das nog niet zo lang geleden idd... ik ben de jojo van deze poule geloof ik. Maarreh... 't is puur geluk hoor en blijkbaar heb ik 't een en ander aan bonuspunten vanwege het aantal doelpunten... nou das gewoon gokwerk.
Bovendien laat ik Frankrijk kampioen worden en dat zit er niet meer in :D Dus die 1e plek ben ik zo weer kwijt.
Is er uberhaupt ook maar 1 iemand die de Grieken kampioen heeft laten worden? Dat zou me toch een stunt zijn... :eyes: |
|
|
| moogwai |
| Zo wat een verassing! Ook echt in de laatste seconden van de eerste verlenging. Je voelde het gewoon aankomen. |
|
|
| Valhalla |
| naja, nu hopen dat Griekenland helemaal stunt en ook europees kampioen wordt |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Is er uberhaupt ook maar 1 iemand die de Grieken kampioen heeft laten worden? Dat zou me toch een stunt zijn... :eyes: |
:D |
|
|
| raoel |
Griekenland flikt het.
Ik had echt verwacht dat tjechië een walk over zou hebben.
De stand:
Jappio (150 + 45 + 43) = 238
ryo (159 + 30 + 18) = 207
SnuggLe (131 + 45 + 18) = 194
M_Peror (125 + 48 + 18) = 191
basvh (150 + 35 + 0) = 185
De voorspelde finales:
Jappio:
Portugal 2 - 1 Tsjechië
ryo:
Portugal 1 - 2 Frankrijk
SnuggLe:
Portugal 2 - 2 Tsjechië (wint)
M_Peror:
Portugal 0 - 2 Frankrijk
basvh:
Italië 0 - 2 Tsjechië
Als Portugal wint zal Jappio nagenoeg zeker de winnaar zijn van de poule. Hij scoort daarmee dan nog 40 punten. Wint Griekenland de finale, tja, dan kan er nog het één en ander veranderen. Totaal aantal doelpunten op het EK levert immers 50 punten op.
Beste speler van het toernooi ook nog 40, maar daarvoor komen alleen basvh en jappio zelf in aanmerking. Zij raden namelijk Nedved terwijl SnuggLe bankzitter "Sneijder" voorspelt en ryo dacht dat "Thierry Henry" de man van het EK zou worden door en topscoorder en beste speler te worden.
Ik zet mijn geld nu in op Jappio :) |
|
|
|
|