|
Prog Appreciation Thread (pg. 101)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
W00t, gewonnen :toothless :crazy: |
:D
Pole Folder draait erg sterk trouwens.. dat belooft! :crazy: |
|
|
| Phortastic |
Jay Wave - Samsara (Christian Cambas Remix) :eyes: :eyes: :eyes:
Jay Wave - Samsara (Original Mix) :crazy: :crazy: |
|
|
| Phortastic |
Serge Devant - Always Have Tomorrow (Original Mix)
vette progressive trancer :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
Ashtrax - Freeload EP [Global Underground]
A: Freeload (free love)
B1: Something to get through
B2: Play it rosa
Fantastische EP!! :eyes: :crazy:
'Freeload' is een lekker groovy proghouse nummer, 'Something To Get Through' prog breaks met zalige mannelijke vocals en 'Play It Rosa' atmosferiche prog breaks met een nu skool tintje... Wat een comeback van Ashtrax!! |
|
|
| Pumaz |
| I will be wh0ring it 'till the end of the year :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ashtrax - Freeload EP [Global Underground]
A: Freeload (free love)
B1: Something to get through
B2: Play it rosa
Fantastische EP!! :eyes: :crazy:
'Freeload' is een lekker groovy proghouse nummer, 'Something To Get Through' prog breaks met zalige mannelijke vocals en 'Play It Rosa' atmosferiche prog breaks met een nu skool tintje... Wat een comeback van Ashtrax!! |
+1
Freeload staat trouwens ook op GU 27 ;)
heet de EP trouwens niet Bad Red EP ? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Freeload staat trouwens ook op GU 27 ;)
heet de EP trouwens niet Bad Red EP ? |
Both true :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Fantastische EP!! :eyes: :crazy:
'Freeload' is een lekker groovy proghouse nummer, 'Something To Get Through' prog breaks met zalige mannelijke vocals en 'Play It Rosa' atmosferiche prog breaks met een nu skool tintje... Wat een comeback van Ashtrax!! |
Zaterdag op Earth: Ashtrax (Ashley Casselle) in de Panama in Amsterdam! :cool: uitstapje waard! ;)
Maar als ik in België zou wonen zou ik a.s. vrijdag of naar Jonathan Lisle of naar Antonhy Pappa gaan! beide -en!
Hoe is de Baroccco trouwens? is dat wat? :) |
|
|
| Jasperovitsj |
De 23ste al Pole Folder, CP, Phil Thompson en Steve Gerrard, al meer dan genoeg voor mij! :D
Kwam jij ook niet Onno? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De 23ste al Pole Folder, CP, Phil Thompson en Steve Gerrard, al meer dan genoeg voor mij! :D
Kwam jij ook niet Onno? |
ja klopt! dan komen wij jullie lastig vallen! :D
wordt een suuuuuuper avond! :tongue3 :crazy: ;) |
|
|
| Phortastic |
Tonepushers - Daydreamer (Hamel Remix) :crazy: :crazy:
VET VET :eyes: |
|
|
| Phortastic |
Fischerspooner - Just Let Go (Thin White Duke Remix)
wooooooooohaaaaaaaaa, wat een break :crazy: :crazy: |
|
|
|
|