|
Prog Appreciation Thread (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
da's wel een kort setje, hehe.. weinig mp3's in goeie kwaliteit? ;)
*downloading* |
|
|
| TOR |
ik vond uw tweede overgang minder geslaagd dan die eerste eigenlijk. je begon heel smooth, maar dan naar het einde van de overgang toe leek het wat "rushed".
de laatste overgang was subliem.
en ja, van muziekkeuze valt niet te klagen natuurlijk :D
mooi setje.. het had gerust een uur langer mogen duren :D |
|
|
| Pumaz |
Het ding is dat ik maar 50 mb online kan zetten, en ik heb voor kwaliteit van geluid boven kwantiteit van tracks in lagere kwaliteit gekozen...
Ik zal wel nog meer setjes van die duur maken, een half uur valt toch nog mee he? Ik heb zelfs al een naam voor een soort serie van setjes: 'Bedroom pleasures' (dubbelzinnigheid is bedoeld) :D
Ik zal zien of ik dit weekend nog eentje kan maken. |
|
|
| Jasperovitsj |
*downloading*
Eindelijk is DJ Pumaz in actie horen, kben benieuwd! :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Die 3de track! :eek: :eyes: :crazy:
En zoals Tor zei vond ik de 2de overgang ook minder dan eerste, er zat precies iets niet juist bij de percussie ofzo, dunno...Niet dat hij slecht was, in tegendeel, ik ben hier maar aan het muggeziften! :p |
|
|
| Pumaz |
| Blijkbaar dan toch iets vrij mis gedaan. Ach wel, I'm only human :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Grab & Bite: I know you
Nieuw alias van Ozgur Can en Rouzbeh Delavari, meer info bij Zehra! :) |
|
|
| JediD4M |
| Minimalistix - Struggle For Pleasure (Progressive Mix) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Minimalistix - Struggle For Pleasure (Progressive Mix) |
Heet die zo, of is het gewoon de Filterheadz remix? |
|
|
| JediD4M |
woops kheb dat in de verkeerde topic gereplyd .. *jedi wrijft zen oogskes open*
^ Jasp, euhm .. die heet zo volgens de booklet van het Club Generator 3 uitgebracht door het vroegere Lightning Records, samen met Byte Records.
Maar nu ik wat opzoek werk verricht op Discogs .. zou dat dus zeer waarschijnlijk de Filterheadz remix zijn!
:) |
|
|
| Jasperovitsj |
Kosmas Epsilon: Hollow rue :eyes:
Weer een nieuwe Kosmas track, een weeral een dijk van een plaat!! Begint een beetje Can-ish, waarna er een kinderlijk eenvoudige maar dodelijk effectieve groove doorkomt. Dan begint het samenspel tussen grooves en melodieën, and man does it sound good!! :crazy:
Een track met een hoog Ozgür Can gehalte, dus ten zeerste aan te raden aan liefhebbers van zijn sound! |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kosmas Epsilon: Hollow rue :eyes:
Weer een nieuwe Kosmas track, een weeral een dijk van een plaat!! Begint een beetje Can-ish, waarna er een kinderlijk eenvoudige maar dodelijk effectieve groove doorkomt. Dan begint het samenspel tussen grooves en melodieën, and man does it sound good!! :crazy:
Een track met een hoog Ozgür Can gehalte, dus ten zeerste aan te raden aan liefhebbers van zijn sound! |
:eek: kosmas heeft een eigen sound!!! :whip:
neh just kidding... ben echt benieuwd... :) |
|
|
|
|