|
Prog Appreciation Thread (pg. 71)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Daarom ook deze thread hé! :p |
Da's gewoon omdat gij zo'n postwhore zijt da wij nimeer kunnen volgen om al die plaatjes te vinden en te beluisteren :D
*Edit: OMG ik heb in de prog appreciation thread gepost... :eek: |
|
|
| Pumaz |
Ik vind meestal wat ik zoek op de hub, kan je direkt heel de plaat horen, en als je het goed vindt koop je hem dan als hij uitkomt :)
Btw, weet iemand iets over Damien Heck? Ik heb al een paar platen van hem gehoord en die zijn echt retevet :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik vind meestal wat ik zoek op de hub, |
ik denk dat ik er op de verkeerde momenten opzit, want ik vind niks dat hier gepost wordt.. na een tijdje geef ik het dan ook op.
al een geluk dat er af en toe een prog set passeert in het amateur dj forum |
|
|
| Pumaz |
| Als je zoekt, is dat dan enkel zoeken met vrije slots? Want dat is eigenlijk het grootste probleem, slots krijgen |
|
|
| Kaidreas |
ik kan er nie mee werken :D
downloaden is voa janetten :cool: |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik kan er nie mee werken :D
downloaden is voa janetten :cool: |
word
alleen livesets hier en dan nog... |
|
|
| lost_in_trance |
| Ik begrijp waarom helemaal gek over progressive hier is. Ik luister naar een CDR mixed by DJ CP en dat is lekker.. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
Ik begrijp waarom helemaal gek over progressive hier is. Ik luister naar een CDR mixed by DJ CP en dat is lekker.. |
De meesten vinden het maar niks heb in de indruk eigenlijk. Maar CP is inderdaad een goeie dj ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Absoluut! Kvond hem zelfs beter dan Sasha toen in Café D'Anvers! Hij draaide meer mijn stijl, vooral daarom, maar technisch was hij ook enorm sterk! |
|
|
| Pumaz |
Michael Burns - We will fade
Hij heeft het weer gedaan, deze keer met vocal breaks. Zou moeten uitkomen op Little Mountain, het label van Sander Kleinenberg :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Danku nonkel Jasper :p |
|
|
| Pumaz |
| Ik heb hem tenminstens al gehoord :p |
|
|
|
|