|
Prog Appreciation Thread (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
Benz & MD - Dilation
Pete Lazonby - Sacred Circles (Probspot Remix)
Nugen - Deliverance (oud nummertje maar zoooo vet) :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
even tussendoor nog ns back on topic
greg benz & md - wonder (original mix)
volledige versie is eindelijk beschikbaar
wat een vette plaat
genieten van de eerste tot de laatste seconde
|
Astemblieft dankuwel, geweldige plaat, één van hun beste tot nu toe! :crazy: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Astemblieft dankuwel, geweldige plaat, één van hun beste tot nu toe! :crazy: |
kvind dilation persoonlijk beter. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Group Therapy: My own worst enemy :crazy: |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Phortastic
kvind dilation persoonlijk beter. |
dilation is ook n sterke productie
de originele mix dan toch
de g-pal remix vind ik n beetje flauw
de break is wel heel goed, maar die melodie die er opt einde nog wordt ingegooid vind ik vrij plat en zwak
g-pal remixes van soul tan & tone depth - broken zijn wel schitterend |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Mick Burns - See Me Fall (Matthew Dekay & Proluctors Mix)
|
Retevet!! :eyes: :crazy: |
|
|
| TOR |
^ daarnet op ASOT gehoord. valt best mee..
#4 uit het tweede uur was veruit het beste nummer. heerlijke diepe tribal mcprog.. helaas een ID :( |
|
|
| Creamfields23 |
Mick Burns - See Me Fall (Matthew Dekay & Proluctors Mix)
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Retevet!! :eyes: :crazy: |
Jah deze MOET ik ook hebben heerlijk nummertje
| quote: | by TOR
^ daarnet op ASOT gehoord. valt best mee.. |
In het weekend met een pint erbij nog eens luisteren :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Mick Burns - See Me Fall (Matthew Dekay & Proluctors Mix)
Jah deze MOET ik ook hebben heerlijk nummertje
|
Komt normaal eind van deze zomer uit op Deep Records, met ook nog 2 Bart Van Wissen remixes! :) |
|
|
| Phortastic |
OMG
OMG
OMG
OMG
Benz and MD - Still Rain :eyespop: :eyespop:
nieuwste van Benz & MD, kunne die gasten wel slechte platen maken???
Weer een massive track !!! |
|
|
| Phortastic |
En de B-kant is dus al even fantastisch :eyespop: :eyespop:
Benz and MD - Dead Calm :crazy:
Weer een massive tune, ongelooflijke lekkere melodie!
blijft serieus hangen!! |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Phortastic
En de B-kant is dus al even fantastisch :eyespop: :eyespop:
|
share the wealth?! ken je dat? *bloos* |
|
|
|
|