|
Prog Appreciation Thread (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
Madoka - Inhale :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
OMFG !!!!!!!!!!!!!!
btw ben het wel eens over probspot en ozgur...
als ze ni snel wa van stijl changen hebben ze binnen de korste keren afgedaan... :( |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Madoka - Inhale :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
OMFG !!!!!!!!!!!!!!
btw ben het wel eens over probspot en ozgur...
als ze ni snel wa van stijl changen hebben ze binnen de korste keren afgedaan... :( |
hmmm die hak op 2 juli al gepost he :D
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Wat supergoeie nieuwe tunes btw:
Madoka - Inhale |
Megatune idd |
|
|
| Jasperovitsj |
[off-topic]
^ Hey Jasper, gelukkige verjaardag hé man! :)
[/off-topic] |
|
|
| Glaniskanis |
:D bedankt he
Appreciated |
|
|
| Zehra |
ow ja.. Happy Birthday Glani! :)
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Gisteren dus eindelijk Rio Addicts - Crossroads (Probspot remix) gehoord, en kvond er eigenlijk niks aan...:sadgreen: |
|
|
| Pumaz |
| Ik weet niet of het al gepost is, maar The Greek feat. Stephanie Vezina - Alive is echt een aanrader, alle mixen erop zijn erg goed. |
|
|
| Jasperovitsj |
Nog eentje uit dezelfde stal die mij alvast doet watertanden:
G-Pal: Ocean of blue (Sultan remix) :crazy:
Mensen die de Sultan & Tonedepth remix van Roads goed vonden gaan dit ook hemels vinden! :) |
|
|
| Pestario |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ow, ik bedoelde de basslijnen van Rico, niet die van Ozgür! Was niet echt duidelijk zie ik nu...:o |
Ozgur bedoelde ik, die andere verspil ik mijn tijd ni aan :d |
|
|
| djcresto |
2 lekkere plaatjes:
synergy - pacifier (flash brothers remix)
quiver - these are the days (vocal mix) |
|
|
| Kaidreas |
| gert totally true, die quivver is een vlam van een schijf. |
|
|
|
|