|
Prog Appreciation Thread (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
kvind die Max Graham ni zo geweldig tbh.
|
Er zijn er 2, en allebei heel goed zelfs vind ik! Anders dan de Infusion remix, maar niet echt slechter naar mijn mening! :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Er zijn er 2, en allebei heel goed zelfs vind ik! Anders dan de Infusion remix, maar niet echt slechter naar mijn mening! :) |
Niet echt mijn smaak dan i guess :) |
|
|
| Phortastic |
Lostep - Burma (Trafik's A.M. Rub)
Omg prog ownage \o/ |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Pole Folder Feat Michelle Chivers - Nightdriver (2004 Album Vocal Mix)
|
juist n mail terug gehad van benoit aka pole folder
nightdriver zou niet op t album verschijnen, aangezien dit enkel uit nieuw werk zal bestaan
de vocalen waren niet zo geslaagd naar zijn mening
bestaat wel n kleine kans dat nightdriver als mp3 te downloaden zal zijn op bedrock
het album is voorlopig gepland voor februari 2005 |
|
|
| Phortastic |
Rico Soarez - Timeless :eyes: :eyes:
Rico Soarez - Tv Dinner :eyespop:
omg Probspot does it again :crazy: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Rico Soarez - Timeless :eyes: :eyes:
Rico Soarez - Tv Dinner :eyespop:
omg Probspot does it again :crazy: |
ik begin zijn sounds eigenlijk al een beetje beu te geraken... tis precies altijd hetzelfde...:o |
|
|
| Pumaz |
Het is niet "precies" altijd hetzelfde, het is gewoon zo...
'4play' en zijn remix van 'Crossroads' vind ik nog goed, de rest is te saai gewoon |
|
|
| Pestario |
| ken alleen maar blueberry en dat was in zijn stjl misschien goed mar het plaatje deed me niks, het raakt u nergens... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik begin zijn sounds eigenlijk al een beetje beu te geraken... tis precies altijd hetzelfde...:o |
Spijtig genoeg heb ik hetzelfde gevoel...:(
Die kerel heeft gewoon té veel exposure op een korte tijd, en das dodelijk als je sound niet echt gevarieerd is. Kijk maar naar Ozgür Can, die gaat net hetzelfde meemaken als hij niet oppast...
Dit gezegd zijnde, zijn basslijnen zijn wel geweldig, dat moet ik hem nageven! :eyes: |
|
|
| Pestario |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Spijtig genoeg heb ik hetzelfde gevoel...:(
Die kerel heeft gewoon té veel exposure op een korte tijd, en das dodelijk als je sound niet echt gevarieerd is. Kijk maar naar Ozgür Can, die gaat net hetzelfde meemaken als hij niet oppast...
Dit gezegd zijnde, zijn basslijnen zijn wel geweldig, dat moet ik hem nageven! :eyes: |
kvind eigenlijk dat ozgur can altijd dezelfde klinkende bassen gebruikt, geen variatie en zeer digitaal klinkend. Mja zijn sounds kloppen wel altijd maar ik ben er een beetje op uitgekeken. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pestario
kvind eigenlijk dat ozgur can altijd dezelfde klinkende bassen gebruikt, geen variatie en zeer digitaal klinkend. Mja zijn sounds kloppen wel altijd maar ik ben er een beetje op uitgekeken. |
Ow, ik bedoelde de basslijnen van Rico, niet die van Ozgür! Was niet echt duidelijk zie ik nu...:o |
|
|
| djcresto |
een tip:
als je iets snel beu bent luister er gewoon minder naar, soms is het moeilijk om dit niet te doen maar het kan zeker helpen.:o |
|
|
|
|