|
Prog Appreciation Thread (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Bakke & Ljunqvist: Fanatic :eyes:
Goooooooo Terje en Joni!!! :crazy:
Jammer van de relatief zwakke climax, anders had dit echt een mega-bom geweest!! |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Deepsky - Talk like a stranger [Yo records]
B: Nic Fanciulli Skylark dub mix
|
kvind deze zoooo vet eh! :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Viton & Stel: Wooden swordz (José Zamora & Dousk remix)
Ik ben eruit, deze is gewoon de beste remix, it even beats Kosmas remix!! :crazy: |
|
|
| Zehra |
^ vind ze allemaal heel goe! :) hmm nog iets: andrew k heeft in zijn rmx een sample gebruikt van sertac kaya - ultima... ik hoor dat nu pas... zo da geluid da begint bij 00:15 :)
weet nie of ze hier al zijn gepost:
Emrecan Cakir - Mesa
Emrecan Cakir - Starfall
Emrecan Cakir 'Mesa/Starfall' komt binnekort uit op 'pangea recordings' (zelfde label als boncuk... mah die zou normaal in maart uitkomen en kben nog steeds aant wachten... kheb gehoord da die nog nie eens gepressed is :whip: :() Samples voor mesa en starfall komen van pangea's website.
http://www.pangearecordings.com |
|
|
| Pumaz |
Ik weet niet of er over deze al gepost is, maar kom ... :
Chris Lake - Hiatus (Kinkade mix)
Smight - Labels, lies & warnings (Habersham's dark & sexy mix)
Beiden goeie tracks
:crazy: |
|
|
| Zehra |
| kheb ook over die tracks gehoord. zal ze ook eens checken :) khoop da ze de moeite waard zijn op deze mooie zomerdag :D :stongue: :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
kheb ook over die tracks gehoord. zal ze ook eens checken :) khoop da ze de moeite waard zijn op deze mooie zomerdag :D :stongue: :p |
Die Smight is absoluut de moeite waard!!
Nog een lekker Smight plaatje:
Smight: God strikes here (Derek Howell remix) :crazy: |
|
|
| Pumaz |
| Smight heeft trouwens ook die nieuwe Chris Lake remixed, als dat geen toeval is :toothless |
|
|
| Phortastic |
| Chris Salt - Undertow :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| TOR |
daarnet in ASOT:
RND - Nova Satori (Josh Gabriel Remix)
erg lekker :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
daarnet in ASOT:
RND - Nova Satori (Josh Gabriel Remix)
erg lekker :crazy: |
Daarnet in ASOT, nu op de hub! :p
Maar geen slots, dammit...:whip: |
|
|
| Glaniskanis |
| Hij was daar vast al wel een paar maand te krijgen... vinylrelease was in mei |
|
|
|
|