|
Prog Appreciation Thread (pg. 103)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Mis ik iemand ? :happy2: |
Christopher Lobsinger
Stefan Anion
Mat Leutwyler
Chris Salt
Kaan Duzarat
Eelke Kleijn
Alex Stealthy
Damian DP
Derek Howell
Damian DP
Marris
Andrew K |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Kunnen we hier eens doen :)
Voor mij zijn deze mensen jonge goden:
Andrew Kelly
Bart van Wissen
Baunder
Blake Jarrell
Ciaran Reilly
Damien Heck
Evan Marcus
Jacob Todd
Jaytech
Michael Lanning
Mick Burns
Nathan Fake
Petter
Relisys
Roel H
Ryan Crane
Sertac Kaya
Mis ik iemand ? :happy2: |
PUMAZ HOU UW MANIERE!!!!!!:mad:
:happy2: |
|
|
| pooley |
the penis mightier
bon ape tit |
|
|
| Phortastic |
Ok, even een vraagje hier stellen aan de echte progliefhebbers.
Wat zijn jullie 3 favoriete global underground releases? Ik ben wat op zoek naar oudere GU's dus vandaar mijn vraag. Wel niet antwoorden als je maar 3 volumes in het totaal ofzo gehoord hebt :p
thanks. |
|
|
| Jasperovitsj |
013 Sasha Ibiza
016 Dave Seaman Capetown
Nubreed 006 Satoshi Tomiie |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
013 Sasha Ibiza
016 Dave Seaman Capetown
Nubreed 006 Satoshi Tomiie |
OK, thx :)
Pumaz? ;) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Pumaz
I'm with J :D |
OK :D |
|
|
| Gladius |
Zenon - Untitled (Özgur Can's Break It Free Mix)
WTF man, wat een meesterwerk. schoot uit echt m'n sloffen bij de eerste keer dat ik dit hoorde.
breaks² |
|
|
| Jasperovitsj |
^ Nog nooit officieel uitgekomen denk ik, ik ben hem toch nog nooit tegengekomen...:sadgreen:
Trouwens, more Ozgür breaks:
Ozgür Can & Rouzbeh Delavari - Eternity :crazy: |
|
|
| Blue-J |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Hoe is de Baroccco trouwens? is dat wat? :) |
Int begin waren CP en Peter Novak daar resident, maar het bolt gewoon achteruit, CP komt er al lang ni meer en Peter overlaatst nog maar toen meost hij ni draaien want was er geen volk (dat was toen met Anthony Pappa). Tzit daar een beetje raar ineen hoor, TC en zen broertje (the global brothers noemen ze zichzelf, LOOOL) spelen er altijd de pannen van het dak (dat beweren ze toch) :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Vanop www.djmicah.com:
"My bootleg of "bent - as you fall" has been legitimized by ministry of sound recordings through the efforts of Chris Fortier. Chris has added my bootleg to his upcoming "Balance007" mix cd and it will be released on vinyl through EQ Grey"
Now I can die a happy man... |
|
|
|
|