|
Prog Appreciation Thread (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Way Out West: Killa
Lekker opzwepende tribal stormer met zalige chants en die typische WOW-touch, dancefloorbomb! :crazy: |
Het heeft zijn naam niet gestolen :eyes:
| quote: | Moth feat Angeline: Foxy (MAS Collective remix)
Redelijk diep en housy, maar zaaaaalige groove en vocals, een Café D'Anvers plaatje! |
Hier zoek ik al een tijdje naar op cdr, i wanna give it a twist ;)
| quote: | Subsky: Mighty mountain
Een beetje te monotoon naar mijn zin, maar ik wil hem jullie niet onthouden. :) |
Kan het dat hij niet meer zo nieuw is? Ik ken deze toch al een tijdje...
| quote: | Sphongle: Dorset perception (Lo-Step's balearic breaks re-edit)
It's funky flamenco salsa breaks baby, shake that ass!! :eyes: :D |
Heb je daar een mp3 van? Original vond ik al zo goed :eyespop: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Heb je daar een mp3 van? Original vond ik al zo goed :eyespop: |
Ik heb geen mp3's...:o
:toothless |
|
|
| Gladius |
kent iemand Sultan?
ben die volledig aan het ontdekken ! |
|
|
| Jasperovitsj |
Absoluut!! :D
Sultan is nice, zeker in combinatie met zijn kompaan The Greek! :eek: |
|
|
| Pumaz |
Check deze anders van hem:
Portishead - Roads (Sultan & Tone Depth remix)
Valentino - Flying (Sultan & The Greek remix)
Sultan & The Greek - Please
Er zijn er nog veel meer, maar deze vind ik het beste :) |
|
|
| dj Zevan |
brengt ook uit onder "jiva" en "soul tan"
van deze laatste moet ge zeker broken checken |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Heb je daar een mp3 van? Original vond ik al zo goed :eyespop: |
Ok dus, it ing owns :eyes: :eyespop: :crazy: :eyespop: :eyes: |
|
|
| Gladius |
jup dien 'broken' heb ik ook, is wel zaligggg, en Jiva ook natuurlijk.
Sultan - Breathe And Fear atm :eyes: . In elk van die tracks zit wel één of ander zalig gitaarstuk |
|
|
| Pumaz |
| Moest er een chart zijn van de meest populaire threads ooit op het beta forum was dit nr 13 (op replies). En lang bestaat hij niet... |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Moest er een chart zijn van de meest populaire threads ooit op het beta forum was dit nr 13 (op replies). En lang bestaat hij niet... |
hehe nice!
post de ranking eens in offtopic, if you want. ben benieuwd :) |
|
|
| Kaidreas |
vandaag gevonden en gekocht.
vinyl:
-Red screen
-luke chable and bjork
cd:
-Sasha-involver (global underground limited edition :eek: )
ik had jasper zen review al gelezen maar ik wou toch ff luisteren om zeker te zijn.
track nummer 2 direct opgezet, die sploghle ofzoiets... wtf ik hoefde gewoon nie verder te luisteren hij was al verkocht :D
-ff men tochtje verder gezet en zo kwam ik op. in balance 005 mixed by james holden. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
-Red screen
|
New York Philharmonic :crazy: :crazy: :crazy:
van wie anders dan Fred Baker... :) |
|
|
|
|