|
Prog Appreciation Thread (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Mavi - A Tribute to M&M's :eyespop: :eyespop: |
^ Subsky solid mix! :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
Geen idee of het nieuw of oud is, maar ik ben er in ieder geval helemaaaaal weg van! :eyes:
David Villa & Tito Coca: La noche (Full guitar mix) :crazy:
Een zomers plaatje met een zalige groove, lekkere percussie en - zoals de remixnaam al zegt - geweldige flamenco-gitaar riffjes!! |
|
|
| JediD4M |
| Volgens wat ik heb kunnen terugvinden zou het ongeveer 2 maand oud zijn. |
|
|
| Pestario |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Geen idee of het nieuw of oud is, maar ik ben er in ieder geval helemaaaaal weg van! :eyes:
David Villa & Tito Coca: La noche (Full guitar mix) :crazy:
Een zomers plaatje met een zalige groove, lekkere percussie en - zoals de remixnaam al zegt - geweldige flamenco-gitaar riffjes!! |
is het in de stijl van dorcet perception (shpongle)? krijg dit plaatje niet in een set gezet...drm zoek ik nog van die zomerse gitarenmuziek voor erbij :) |
|
|
| dj Zevan |
Grayarea - Gravity (Grayarea's Albatross Mix)
vrij goede remix, had er wel iets meer van verwacht
vond het origineel iets te commercieel klinken
vind de hybrid remix niet zo goed, zal ik nog ns n paar keer naar moeten luisteren |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pestario
is het in de stijl van dorcet perception (shpongle)? krijg dit plaatje niet in een set gezet...drm zoek ik nog van die zomerse gitarenmuziek voor erbij :) |
Zou misschien wel lukken, hoewel dit veel meer laidback is... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
Grayarea - Gravity (Grayarea's Albatross Mix) |
Staat ondertussen 2 paginas hiervoor :p
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
hoewel dit veel meer laidback is... |
Misschien met de originele versie van Dorset perception mixen? Die is ook nogal laidback
;) |
|
|
| Pestario |
Ik zoek meer een platter breaks nummer in de stijl van powerplant - turn it into gold (b2) maar dan nog platter en ni zo geflipt :)
kan iemand helpen?
greetz |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kan je "platter" misschien wat beter definiëren? Dan kan ik misschien wel helpen...:) |
|
|
| Pestario |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kan je "platter" misschien wat beter definiëren? Dan kan ik misschien wel helpen...:) |
bijna geen melodie in, voor een overgang te hebben...loopjes mogen ook. Dus monotone breaks, kweet ni hoe ik het anders moet uitleggen :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hmm, dan kan ik niet echt helpen vrees ik, progressive breaks zijn meer mijn ding! :) |
|
|
|
|