|
Prog Appreciation Thread (pg. 122)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
de 'exit' in een zijstraat van de korenmarkt is de enige cafe waar ik ooit eens een deftige set gehoord heb, als ik me niet vergis draaiden de dj miro - spaceman ...
nog maar een keer geweest tijdens de gentse feesten dus 'k wete ni wat de standaard daar is, 't leek me eerder gezegd beetje jump minded dusja...
Zit je overigens op kot in gent ? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Will do .... mareuuuh ... TRACK 2 :o :rolleyes: (kzal nie opnieuw beginnen ;) ) Kan wel begrijpen dat die nog impact heeft op het publiek.
|
Begin maar ni te zeveren over track 2. ;)
Tijsje heeft die track opgepikt maanden nadat het in progkringen een hit was, en hij heeft die schandelijk uit zijn context gerukt door die int midden van een tranceset te spelen waar hij niet thuishoort, walgelijk overpitched. :whip:
In een progset op normale BPM heeft die de impact die hij behoort te hebben ja :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Zit je overigens op kot in gent ? |
Nope... moet me "bewijzen" het eerste jaar (lousy parents :whip:
)
Kzit altijd in de Ledeganck & Hoveniersberg... anders moet ge uw kotadres ns geven :) |
|
|
| The_G0dfather |
prinses clementinalaan 175, vlakbij 't station dus
u bewijzen é :D ik kan me al weer wat permitteren, 2 jaar na mekaar erdoor :D 2de zit wel maja, das inevitable |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
2de zit wel maja, das inevitable |
Dáár zegjet :rolleyes:
Da's gewoon nie mogelijk een eerste zit :tongue2
Kheb maar 20% slaagkans volgens de statistieken... bemoedigend niewaar ! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Let's keep this thread clean please :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nah, goeie thread Z, en hou hem clean alstublieft! ;) |
Ahja, ok ... een herhaling van Post nr 5 :p
Kzal wa verderlullen in de trance-appreciation thread, dan maakt ge er nie van zeker ;)
j/k |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dáár zegjet :rolleyes:
Da's gewoon nie mogelijk een eerste zit :tongue2
Kheb maar 20% slaagkans volgens de statistieken... bemoedigend niewaar ! |
mja, zeiden ze van mij ook
feit is gewoon dat er mega veel zullen stoppen enzo
als de richting is wat je wil moet 't wel lukken
je moet gewoon mega veel meer doen dan in het middelbaar ... maar dat zal je wel ondervinden rond kerstdag :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Derek Howell - Western high 
Jammer genoeg weeral alleen een digitale release :whip: :sadgreen: |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Push2005
Nope... moet me "bewijzen" het eerste jaar (lousy parents :whip:
)
Kzit altijd in de Ledeganck & Hoveniersberg... anders moet ge uw kotadres ns geven :) |
toevallig 1e bachelor Economie? |
|
|
| Gladius |
Fred Numf pres. Spacedubs - On The Edge (16 Bit Lolitas Remix)
hehe, speciale melodie, verfrissend =)
/me getting 16 bit lolitas fan |
|
|
| Jasperovitsj |
^ Héérlijke plaat!! :)
Doet me een beetje aan Forwards van Mic Burns denken qua groove en algemene atmosfeer en das allesbehalve slecht :crazy:
Wel nog niks te vinden over een eventuele release :sadgreen: |
|
|
|
|