|
Prog Appreciation Thread (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
2 & 3 was er toch al langer nee? :)
zelfs ik ken ze.
Shame on you, silly progheads |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by pooley
2 & 3 was er toch al langer nee? :)
zelfs ik ken ze.
Shame on you, silly progheads |
hangt er van af wa gij lang noemt... die pinkbox special is er al een paar maandjes ja :) mah die perry rmx is pas een weekske geleden gereleased op armada! :eek: (is a-kant van die plaat fyi, op de a-kant staat original. heb die nog nie kunne beluisteren :)) |
|
|
| pooley |
| tzal promo geweest zijn dan . |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
Peter Martin - They Do Exist/Distant Reflection
gewoonweg zalig! "they do exist" is echt dark! distant reflection heeft echt wel lekkere breaks! :eek:
|
Damn, Distant Reflections is echt wel super!! :eyes:
En ik vond net nog een ongemeen lekkere track:
Yilmaz Altahan: Eighties (Ozgür Can's Petterish remix) :crazy:
Und auch: Blue Haze - Spacious (Benz & MD remix) :eyespop: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | | Originally posted by Jasperovitsj Yilmaz Altahan: Eighties (Ozgür Can's Petterish remix) :crazy: |
Die heb ik in gdjb eens gehoord dacht ik, het kon ook de andere zijn, Ozgür heeft er 2 mixes van gemaakt, de Main mix en deze dus :D
Heb je die op vinyl of mp3? Ik vind namelijk geen van beiden.. |
|
|
| Jasperovitsj |
Aha, dan is dit toch de Main mix die ik heb, ik dacht gewoon dat het een slecht gelablede mp3 was...
Dan ga ik wel eens op zoek naar die Petterish remix, die moet gewoon super zijn!!
EDIT: rip gevonden, I can't wait!
EDIT 2 : Shiaaaat, wat een remix! Ozgür is on fire!! :eyespop: |
|
|
| TOR |
yup, heerlijke mixes van Ozgur :crazy:
btw, een van mijn favorieten dit jaar, sublieme zomerplaat:
8 Wonders - 8th. Wonder of the World (LikWit vs. Espen Remix) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by TOR
8 Wonders - 8th. Wonder of the World (LikWit vs. Espen Remix) |
Mooi nummertje! |
|
|
| Freezel |
past wel in het proggy thread ;)
Over 30 minuten begin ik op ETS mijn set :) Uur 1 bestaat uit oude Progressive uit 2001 en 2002. Uur 2 is a la Schulz :)
Stream: http://www.ets-global.org/ETS160.pls
Downloadlink komt na de sets ;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Freezel
Uur 1 bestaat uit oude Progressive uit 2001 en 2002 |
Ik ben een (mix)cd aan het voorbereiden met prog classics, maar ik ga nog ietsje verder terug (van '99 tot 2001) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik ben een (mix)cd aan het voorbereiden met prog classics, maar ik ga nog ietsje verder terug (van '99 tot 2001) |
Netjes :) Tis bij mij meer proggy-trance ;) Niet echt de nummers die Digweed en Sasha draaien enzo ;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Freezel
Netjes :) Tis bij mij meer proggy-trance ;) Niet echt de nummers die Digweed en Sasha draaien enzo ;) |
2 mensen die erin voorkomen :D
(Ok ja heaven scent is niet pure prog maar kom) |
|
|
|
|