return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 
Prog Appreciation Thread (pg. 127)
View this Thread in Original format
Phortastic
^ ja true, dacht ik ook al aan... Ook zen recente producties zijn serieus electrohouse achtig...
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^Indeed, spijtig dat het zo ver is. Maar ja, blijkbaar is Kosmas ook al op de electro bandwagongesprongen qua draaien, dus zo'n groot gemis zal het al bij al toch niet zijn. :)


niet vergeten dat CP en Georges ook draaien hé, die zullen wel voor de nodige prog zorgen..

zag Tom dit normaal niet zitten?



seffes es luisteren naar die samples van Moshic, ben benieuwd
dj Zevan
De laatste maanden is, door de overmaat aan zeer middelmatige releases, mijn aandacht voor het progressive-&-trance-wereldje behoorlijk verzwakt. Maar zo nu en dan weten de echte top-labels het kaf van het koren te scheiden.
Dit maal valt de eer toe aan DK Records. Deze maand zal een der grootste ontdekkingen van de laatste 2 jaar, Derek Howell, zijn nieuwe single, getiteld "Yah Yah", uitbrengen op Matthew Dekay's label.
Deze release bevat een Original Mix en DJ Remy Remix en werd reeds uitvoerig beschreven en terecht bejubeld op Progressive-Sounds.

De Original Mix onderscheidt zich door het zalige warme gevoel, alles klopt, de melodie loopt perfect in harmonie met de vocalen en de strings. Woorden alleen kunnen niet omschrijven hoe mooi deze song is.

DJ Remy maakt er een diepere en dansbaardere versie van, hiermee weet hij de essentie van de Original Mix te bewaren.

Derek Howell bewijst zijn overgrote klasse wederom en toont nogmaals waarom hij mijn favoriete producer van de laatste 2 jaar is.

Dit is verplicht zwart goud voor elke progressive-house/trance dj en fan.
Jasperovitsj
De original staat op Trousy, en ik vond het absoluut één van de hoogtepunten van de cd! :crazy:

Nu hopen dat ze zich bij DK aan de releasedatum houden...
Jasperovitsj
Kben trouwens momenteel naar 2 nummers van hem aan het luisteren die echt wel fantastisch goed zijn genialiteit bewijzen:

Derek Howell - Your touch

Derek Howell - Western high

Inderdaad muziek die je niet met woorden kan beschrijven :)
dj Zevan
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kben trouwens momenteel naar 2 nummers van hem aan het luisteren die echt wel fantastisch goed zijn genialiteit bewijzen:

Derek Howell - Your touch

Derek Howell - Western high

Inderdaad muziek die je niet met woorden kan beschrijven :)


vind ik nu net zijn 2 mindere liedjes,
maar zijn nog boven het gemiddelde van wat er tegenwoordig wordt uitgebracht
Phortastic
howell is idd een genie, ongelooflijk emotionele prognummers dat die kerel kan maken :crazy:
Shadowkid
Ik heb net die 'Yah Yah' gehoord en dat is echt wel heavy stuff. Zalig hoe die plaat opbouwt en eindigt (maar kan ik daar ni over zeggen omdat ik ni overweg kan met de technische termen :D). Maar dat soort prognummers vind ik echt wel zalig om naar te luisteren.
Jasperovitsj
Soon, you will fall entirely for the Dark Side :disbelief
Shadowkid
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Soon, you will fall entirely for the Dark Side :disbelief


Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo !!!!! :nervous:


al vind ik 'dark side' wel cooler klinken :D

JdDark
the dark side is the only side on which you shall linger...

btw, weet iemand waar ik DIY van Dousk kan bestellen?? Heb al verschillende sites & winkels geprobeerd, maar nog niets.. Wil hem liever niet van Klik Records zelf bestellen vanuit Griekenland denk ik...
Jasperovitsj
Dan hebt ge pech vrees ik. :)
Ik ga wel eens horen bij Sound Sation en K-records of ze hem willen binnennemen, maar als die dat niet willen zal ik hem ook via Klik moeten bestellen vrees ik...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 
Privacy Statement