|
Prog Appreciation Thread (pg. 130)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| david kan je 1 van de dagen voor een stream zorgen aub? =) |
|
|
| Phortastic |
| hehe is goed glad :) |
|
|
| mellow_head |
| Mathew Johnson addict, ma kzie nix in uwe TOP 5 staan :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Mathew Johnson addict, ma kzie nix in uwe TOP 5 staan :) |
zo dan :o |
|
|
| mellow_head |
| Kzie nog altijd nix :p |
|
|
| Phortastic |
| dan zijde ofwel blind, ofwel gewoon dom. |
|
|
| Phortastic |
Pete Lazonby - Sacred Cycles (Derek Howell / Peter Martin Remix)
Nog eens een top release op Lost Language :) |
|
|
| Push2005 |
Enkele maanden geleden pas hoorde ik "Wavy Gravy" voor het eerst, en ik vond da een geweldige plaat. Sinds gisteren heb ik ook "Bloodlock" leren kennen en ook die vond ik een ferme klapper. Ik ben dan maar direct naar Airdrawndagger beginnen luisteren en da vind ik toch wel een extreem vet album !
Heeft Sasha nog liedjes of stuff als deze? Ik vind Sasha de laatste tijd maar niets (ook Fundacion enzo ligt me niet); maar ik had z'n oudere en melodischere liedjes eigenlijk nooit gehoord.
Ik ben nogal zwaar selectief als het op progressive aankomt; en als ik naar bvb Wavy Gravy of Bloodlock luister dan herken ik daar echt nog progtrance in.
Is de tijd van zo'n uptempo, melodische progressive al lang gedaan? Of komt er nog steeds zo'n werk uit. Het moet voor mij echt een unieke melodie of zo'n diepgaande layering als in Wavy Gravy bevatten anders verveelt het me rap, hehe. Zoals Judge Jules ooit zei: Een veradering in hi-hats is geen muzikaal hoogtepunt voor mij.
Ik ben altijd op zoek naar nieuwe muziek; maar dat neemt zoveel tijd en beslag en ik ben niet echt thuis in die wereld zodat suggesties altijd welkom zijn. Desnoods zijn het al erg oude tracks. Maar iets in de lijn van "Airdrawndagger" en vooral Wavy gravy etc kan er altijd in bij mij. Als het maar tranzy en melodisch is.
Of is Airdrawndagger zó uniek ? :)
Toestanden waar ik dus echt niet van hou is bvb Fundacion of James Holden - At The Controls (= veel te saai en minimalistisch voor mij) :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
Als het maar tranzy en melodisch is.
|
alles van Dave Swayze? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by djcresto
alles van Dave Swayze? |
constant love :crazy: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Of is Airdrawndagger zó uniek ? :)
|
Ja :)
Vooral uniek op het gebied van kwaliteit eigenlijk. Zoals je al zei is dat een geniaal album.
Kvind het ook enorm moeilijk om suggesties in hetzelfde genre te doen omdat ten eerste dat tegenwoordig niet meer gemaakt wordt (of niet meer released wordt door labels) en er schiet me niet onmiddelijk iets derbinnen uit een vroegere periode. |
|
|
|
|