return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 138 
Prog Appreciation Thread (pg. 130)
View this Thread in Original format
Gladius
david kan je 1 van de dagen voor een stream zorgen aub? =)
Phortastic
hehe is goed glad :)
mellow_head
Mathew Johnson addict, ma kzie nix in uwe TOP 5 staan :)
Phortastic
quote:
Originally posted by mellow_head
Mathew Johnson addict, ma kzie nix in uwe TOP 5 staan :)


zo dan :o
mellow_head
Kzie nog altijd nix :p
Phortastic
dan zijde ofwel blind, ofwel gewoon dom.
Phortastic
Pete Lazonby - Sacred Cycles (Derek Howell / Peter Martin Remix)


Nog eens een top release op Lost Language :)
Phortastic
http://www.soundrevolt.com/reviews-314-en.html

^
Review van Hernan's laatste mix compilatie.
Push2005
Enkele maanden geleden pas hoorde ik "Wavy Gravy" voor het eerst, en ik vond da een geweldige plaat. Sinds gisteren heb ik ook "Bloodlock" leren kennen en ook die vond ik een ferme klapper. Ik ben dan maar direct naar Airdrawndagger beginnen luisteren en da vind ik toch wel een extreem vet album !

Heeft Sasha nog liedjes of stuff als deze? Ik vind Sasha de laatste tijd maar niets (ook Fundacion enzo ligt me niet); maar ik had z'n oudere en melodischere liedjes eigenlijk nooit gehoord.

Ik ben nogal zwaar selectief als het op progressive aankomt; en als ik naar bvb Wavy Gravy of Bloodlock luister dan herken ik daar echt nog progtrance in.
Is de tijd van zo'n uptempo, melodische progressive al lang gedaan? Of komt er nog steeds zo'n werk uit. Het moet voor mij echt een unieke melodie of zo'n diepgaande layering als in Wavy Gravy bevatten anders verveelt het me rap, hehe. Zoals Judge Jules ooit zei: Een veradering in hi-hats is geen muzikaal hoogtepunt voor mij.

Ik ben altijd op zoek naar nieuwe muziek; maar dat neemt zoveel tijd en beslag en ik ben niet echt thuis in die wereld zodat suggesties altijd welkom zijn. Desnoods zijn het al erg oude tracks. Maar iets in de lijn van "Airdrawndagger" en vooral Wavy gravy etc kan er altijd in bij mij. Als het maar tranzy en melodisch is.
Of is Airdrawndagger zó uniek ? :)

Toestanden waar ik dus echt niet van hou is bvb Fundacion of James Holden - At The Controls (= veel te saai en minimalistisch voor mij) :p
djcresto
quote:
Originally posted by Push2005
Als het maar tranzy en melodisch is.


alles van Dave Swayze?

Zehra
quote:
Originally posted by djcresto
alles van Dave Swayze?


constant love :crazy:
Phortastic
quote:
Originally posted by Push2005

Of is Airdrawndagger zó uniek ? :)



Ja :)
Vooral uniek op het gebied van kwaliteit eigenlijk. Zoals je al zei is dat een geniaal album.

Kvind het ook enorm moeilijk om suggesties in hetzelfde genre te doen omdat ten eerste dat tegenwoordig niet meer gemaakt wordt (of niet meer released wordt door labels) en er schiet me niet onmiddelijk iets derbinnen uit een vroegere periode.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 138 
Privacy Statement