|
Prog Appreciation Thread (pg. 117)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Jakhira pres. Travelling - Part 5 : Kinshasa

01. 16 Bit Lolitas - Between u [Plastic Fantastic]
02. Santiago Niño - Believe (Mario Ochoa midnight mix) [Aurium Recordings]
03. Hawaii - Neverminder [CDR]
04. I.B. - Love and religion [Loöq Records]
05. The Proluctors - Star track [Deep Records]
06. Formulate - Abbreviated funk (Opencloud's funkspell mix) [Proton Music]
07. Ozgur Can - Connected (Totem Pole remix) [CPR Digital]
08. Guy Gerber - Stoppage time (Tom Mangan remix) [Bedrock Records]
hxxp://s41.yousendit.com/d.aspx?id=0PQ2L5UWVXNXD2TT06KFZV9BQD |
|
|
| djibberonacid |
| Pumaz merci he klasse da setje:D |
|
|
| Pumaz |
| Graag gedaan, leuk dat je ervan genoten hebt :) |
|
|
| Gladius |
volgt die link nog steeds jack? =p
btw, als iemand nog tips heeft qua Breaks/melodische prog, post maar aub! |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Gladius
volgt die link nog steeds jack? =p |
Ja sorry ik was hem aan het uppen maar er is iets misgegaan...
Vandaag nog eens proberen ;) |
|
|
| Pumaz |
| Zo, de link staat er :) |
|
|
| speentje |
| Travelling Part 4 rulde echt! ook eens Part 5 uitchecken! |
|
|
| Gladius |
| gisteren dien Bombay alsnog beluisterd. nice man =) |
|
|
| Synthesia |
Heb daarnet Part 5 gedownload en zit er nu naar te luisteren, eerste half uurke is al zeer relax, mooie muziek. Ken nog niet zooo veel goeie progressive maar deze thread lijkt al een goed begin.
Btw, ge hebt toevallige geen cue'kes gemaakt voor die sets ? :P
Kga ook nog die andere parts downen die nog online staan. Nice Pumaz ;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Btw, ge hebt toevallige geen cue'kes gemaakt voor die sets ? :P |
Nee sorry ik dacht niet dat het nodig zou zijn...
Bedankt voor de feedback alleszinds :) |
|
|
| Bertn |
| ik heb part 4 eens beluisterd en die is echt zeer, zeer goed! Vooral track 2 vond ik fantastisch... dat melancholische gevoel dat die track oproept is zalig. |
|
|
| TOR |
| part 05 is ook wel de moeite.. diepe grooves en thumping beats.. my kind of prog :crazy: |
|
|
|
|