|
Prog Appreciation Thread (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Je kan niet geloven hoe hard ik hier naar uitkijk, hun nieuwe album zou echt ongeloofelijk goed zijn, I can't wait! |
|
|
| Jasperovitsj |
^ :eyespop: :eyes: :eek: :crazy: x 1000000
Dammit, this was gooooooooooooooooooooooooood!! Echt geweldig wat Jody Wisternoff en Nick Warren weer hebben gemaakt, en dan de vocals, hemels... |
|
|
| TOR |
| hehe, zo geweldig vond ik het niet, maar Apollo is wel een meesterwerkje :crazy: |
|
|
| Bertn |
eens downen zie...
ik ben erg benieuwd, khad al eens een paar nummers van hen gehoord in hun dj-sets, en die waren stuk voor stuk pareltjes!:) |
|
|
| Freezel |
Opwarmertje voor de mensen die naar Sasha gaan (dank aan Holland-forum) ;)
Sasha - Diversified Portfolio Radio Show (16-06-2004)
Sasha - Drempels [Kinetic]
Sasha - Mr. Tiddles [Kinetic]
Quivver - These Are The Days [White]
Viton & Stel - Wooden Swordz (Kosmas Epsilon Remix) [White]
Kelly D - Snake [Pure Music]
Hawke feat. Adam Smasher - Party People (R.I.T. Remix) [White]
Chris Lake & Rowan Blades - Filth [White]
Kosmas Epsilon feat. Eleana - Shame [White]
Cirque - Pokinoi (Sasha Remix) [White]
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix) [Automatic]
Spektum - Kinda New (Tiefschwarz Dub) [Playhouse]
Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Yo Yo Kidz [Refune]
DJ Spooky - Belong (Sasha Remix) [Global Underground]
Lostep - Burma (Sasha Remix) [Global Underground]
The Youngsters - Smile (Sasha Remix) [Global Underground]
blaaaaaat |
|
|
| Kaidreas |
| wooooow nice way to open a set :eyespop: :eyes: :crazy: :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Damn, als Sasha zo draait dinsdag...:eyes:
*crosses fingers* |
|
|
| Pumaz |
^^ die dub mix :eyespop:
Zet heeeeeeeeeeeeel luid op ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
I need a prog ID...
Volgens mij heeft Sasha dinsdag een remix gedraaid van Subsky - Strawberry Fields. Nu ken ik de original en de Max Graham remix, maar die was het zeker niet! En ik ben echt 90% zeker dat het Strawberry Fields was...
Dus zijn er nog andere remixes die ik over het hoofd heb gezien, of een nieuwe remix, misschien van Sasha himself? Of is het gewoon een track die er heel hard op lijkt... |
|
|
| TOR |
| ^ het was in de set van CP dacht ik.. mss een nieuwe Pole Folder & CP remix? wat het ook is, tune of the night voor mij.. kippenvel tot en met :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
wat het ook is, tune of the night voor mij.. |
Mijn tune of the night has Erotic Sumo moeten zijn, maar die heb ik voor 90% gemist omdat ik dan net ff boven zat :whip: :sadgreen:
En spijtig dat Sasha niet de Matthew Dekay remix van See Me Fall had gedraaid, anders had ik volledig geflipt... |
|
|
|
|