| Phortastic |
Shiloh Pres Hi And Lo - Sign I :crazy:
Shiloh Pres Hi And Lo - Soteria
omg, totaal andere B-kant. Waar de A-kant veel rustiger was en het bijna enkel van de melodie heel laat in de track moet hebben drijft de B-kant op een vette bassline EN een vette melodie! Echte vette track die Soteria! :crazy:
De A-kant is meer laid-back and chill maar it grows on me!
Bom release gewoon opnieuw.
Shiloh is tha man :eyes:
Nog steeds 1 van men favo producers atm. He keeps surprising me. Ik heb eigenlijk nog nooit een zwakke productie van hem gehoord! |
|
|