|
Prog Appreciation Thread (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Weeral schaamteloos gekopieerd van het NLTA topic :toothless
nieuwe nummer(s) van Matthew Dekay
Matthew Dekay - Unknown
echt 1 van de beste tunes dit jaar.... weet nog als de dag van gisteren dat hij op Earth in LVC opende met deze plaat... MAN wat gingen we los!
Sander Kleinenberg draaide hem ook op Everybody, en dit gaat echt een hele grote tune worden!!!!
The Youngsters - Smile (Matthew Dekay Remix)
Ook een enorme knaller, zonder de vocalen. Maaaar zo vet ook!
zoals PH! al tijden in zijn sig heeft... DK: king of producers at the moment!
oja deze zijn te horen in zijn nieuwe set van 11 September op Sweetchilli in Australia.
Deze staat op de website van Extrema Music die Unknown is het 2e nummer en zijn remix zit bij 22 minuten, Enjoy
EDIT:
Ik ben net aan het luisteren, en die 1ste track vind ik maar een beetje raar. Lekkere drive enzo, maar die melodie komt op één of andere manier zo amateuristisch over, en daardoor klinkt de hele track in mijn oren niet echt "geloofwaardig"...:nervous: |
|
|
| dj Zevan |
Blue Haze - Into Nothing (Original Mix & Bill Hamel's Vox Remix)
vooral de Bill Hamel Remix, zalig, blijft maar opbouwen |
|
|
| Pumaz |
| Original vind ik een van de tracks van het jaar :) |
|
|
| pooley |
| Wel grappig da elke week "beste track vant jaar" passeert, dacht da er da maar 1tje mocht zijn en geen 25 :) |
|
|
| Pumaz |
"Een van de" zei ik ;)
En ik zeg het ni elke week...
Moet ik ze nog eens herhalen?
Way Out West - Killa
Filterheadz - Yimanya
Steve Porter - Vodka cranberries
JFOS - Do what you want (Infusion sky mix)
Blue Haze - Into nothing |
|
|
| pooley |
yimanya? allé nu das gewoon tzelfde als sunshine !
en ja elke week hebt ge wel een "TUNE OF THE YEAR OMFG " :)
maakt er tune of, the week van ;-)
*neuk neuk* |
|
|
| Pumaz |
| Het lijkt idd erg hard op Sunshine, maar als dat nu eenmaal je smaak is let je er minder hard op vind ik. Het kan Tiësto fans ook niet schelen dat Urban train, Silence (Tiësto ISOS remix), Re-form (Tiësto remix) en nog vele anderen op elkaar lijken... Probspot fans trekken het hen ook niet aan dat meneer Soarez telkens opnieuw dezelfde sounds gebruiken... |
|
|
| Pumaz |
| Eentje vergeten: Ben Camp - Driven is ook een van mijn platen van het jaar :p |
|
|
| pooley |
| more MORE I TELL YOU ! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by pooley
more MORE I TELL YOU ! |
Moshic: Trilock (Contrast Records 003)
A: Original mix
B: Moshic's fairy mix
Zelfde stijl als hun Echotek remix, dus zware tribal beats met een lekkere drive en zweverige chants, gewoon fantastisch!!! :eyes: :crazy:
Samples hier |
|
|
| pooley |
:)
Vandaag op de bus wast sasha - airdawg blabla, rustig begin, ben maar in de helft geraakt |
|
|
| Jasperovitsj |
^ Geweldige CD, en idd heel rustig! :)
Bloodlock blijft wel met stip de beste plaat, maar dat kan ook niet anders als je Sasha en James Holden samen een nummer laat maken! :crazy: |
|
|
|
|