|
Prog Appreciation Thread (pg. 135)
|
View this Thread in Original format
| Config |
september gaat een zeer mooie maand worden qua releases :)
ook naar deze kijk ik uit :D |
|
|
| The_G0dfather |
bumptybump
Sasha - Who Killed Sparky ? :crazy:
kan op een goed soundsysteem serieuze schade aanrichten volgens mij :D |
|
|
| Config |
| Ik ben meer te vinden voor Mongoose eigenlijk, uiteraard ver na Coma |
|
|
| The_G0dfather |
mongoose nog niet gehoord
sparky vinnek alleszins veel beter dan coma...
nuja, das persoonlijk, zo'n platen met wat meer tempo en flow erin vinnek zalig |
|
|
| Jasperovitsj |
Mongoose staat in mijn laatste mix die ik hier gezet heb :p En die moet live idd wel fameus knallen denk ik :D
Maar dat is in feite een project van Spooky, maar ze hebben het om één of andere reden onder Sasha's naam gezet. :conf:
Who Killed Sparky vind ik voorlopig ook één van de sterkste nieuwe Sasha releases, samen met Coma. De full version van Park It In The Shade was dan weer een zware teleurstelling na de veelbelovende sample :( |
|
|
| dj Zevan |
Het nieuwe jaar is nog maar enkele dagen oud en de 1ste echte top-release is (eindelijk in dit geval) een feit
Pole Folder - Guernsey ep [Restart Records]
Met de originele mixen van "In My Mind" en "Crossing Oceans".
Dit is pure kwaliteit in de zuiverste zin van het woord.
Muziek kan toch zo mooi zijn!!
De remixen heb ik nog niet heel aandachtig beluisterd, zal voor 1 vd volgende dagen zijn. |
|
|
| Jakhira |
*Superbump*
Wat zijn de betere labels vandaag de dag? :)
Ik hunker de laatste tijd naar iets meer melodie ipv soul, maar toch met een diepe, toch wat funky ondertoon.
Een goed voorbeeld: Evren Ulusoy - Space for you (Steve Mill remix)
Daarnaast zou het wel leuk zijn om wat donkere, tribal progressive terug te horen.
Al kom ik met Contrast Records (Moshic!) releases al goed aan mijn trekken :D |
|
|
| Config |
| Ik vind Stripped Rec. met veel goed spul uitkomen tegenwoordig. |
|
|
| Push2005 |
Kga hier nog eens wat retrospectief in moeten browsen, bij 2 random clicks van vorige pagina's deze parels tegengekomen :)
Pole Folder & CP - Nightdriver
Benz & MD - Dead Calm
Nu kan ik al de progressive beginnen verzamelen die ik in het trancetijdperk gemist heb :p
edit: De eerste fantastische daad van onze kersverse moderator :gsmile: |
|
|
| Jakhira |
Ik zie op Beatport dat veel van mijn vroegere favoriete labels gewoon nog bestaan :D
Het mag wat mij betreft trouwens niet in de verste verte op techno lijken :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Deepfunk vind ik een van de meest indrukwekkende producers van de laatste tijd.
Maar voor de rest kan ik het momenteel helaas niet meer zo intensief bijhouden als vroeger. :( |
|
|
|
|