|
Prog Appreciation Thread (pg. 136)
|
View this Thread in Original format
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Deepfunk vind ik een van de meest indrukwekkende producers van de laatste tijd.
Maar voor de rest kan ik het momenteel helaas niet meer zo intensief bijhouden als vroeger. :( |
How come? 't is inderdaad al lang geleden dat we nog eens een setje van jou hebben zien passeren.
Deepfunk kan ik beamen, zelfs ik heb daar wel een remix van liggen. En ik draai ondertussen zelf zo goed als geen progressive meer spijtig genoeg. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jakhira
*Superbump*
Wat zijn de betere labels vandaag de dag? :)
Ik hunker de laatste tijd naar iets meer melodie ipv soul, maar toch met een diepe, toch wat funky ondertoon.
Een goed voorbeeld: Evren Ulusoy - Space for you (Steve Mill remix)
Daarnaast zou het wel leuk zijn om wat donkere, tribal progressive terug te horen.
Al kom ik met Contrast Records (Moshic!) releases al goed aan mijn trekken :D |
Moshic = 
ook een grote fan van Vibrasphere, maar dat is waarschijnlijk niet echt hetgeen je onmiddellijk zoekt. Zeker hun oudere werk is meer progressive psy trance. hun laatste albums voor de split zullen mss meer in de smaak vallen. Verder is er op Mistique Music ook wel wat leuk progressive werk terug te vinden |
|
|
| Jakhira |
Ik zie je al jaren over die mannen posten. Ik zal ze eens checken ;)
Stripped Recordings is het niet helemaal, trouwens. Te weinig drums! |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Ik zie je al jaren over die mannen posten. Ik zal ze eens checken ;)
Stripped Recordings is het niet helemaal, trouwens. Te weinig drums! |
Stripped das bij momenten.. qua genre nogal breed eigenlijk. Kzal es mijn laatste pagina's bp-downloads overlopen en de meest passerende namen posten.
edit:
enorm veel labels blijkbaar, maar al enkele keren teruggekeerd in mijn lijstje da laastste maanden:
Moodmusic, Systematic, Dessous, Vapour, Lowbit, Proton Particles, Acker, Plastic City, Silk (Royal, Digital), Per-Vurt..
En voor de rest de usual suspects natuurlijk zoals kompakt, bedrock, sudbeat en voor mij toch ook nog altijd anjunadeep. Qua progressive trancy house nog altijd bij de betere labels. Een andere aanrader qua progressive house/trance-bommekes is Macarize. Redelijk nieuw label dat sinds begin af met sterke kwaliteit op de proppen komt. Ne goeie tip voor BZRK :D |
|
|
| Jakhira |
Tripswitch - Collider (Fiord remix) vind ik een lekkere, trippy plaat :D
De sound die ik in gedachten heb noemt Beatport trouwens dikwijls ook deep house :clown:
Ik heb deze middag eventjes classics staan te mixen, maar Live houdt die dingen dikwijls niet genoeg in sync :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
How come? 't is inderdaad al lang geleden dat we nog eens een setje van jou hebben zien passeren.
|
Veel te veel te doen door de week en in het weekend, en zoveel stress op het werk dat ik blij ben dat ik eens een paar uurtjes rust heb, tijd die ik vroeger aan muziek zou gespendeerd hebben. Enfin, ik ben wel bezig met een opvolger voor In Retrospect samen te stellen, hopelijk vind ik daarna wat tijd om nog eens iets met recente platen te doen. |
|
|
| Jakhira |
| quote: | Originally posted by Config
Vapour, Lowbit, Proton Particles, Silk (Royal, Digital), Per-Vurt..
En voor de rest de usual suspects natuurlijk zoals kompakt, bedrock, sudbeat en voor mij toch ook nog altijd anjunadeep. |
Deze ga ik vanavond van dichterbij bekijken. De labels die ik weggelaten heb volg ik al :)
Ik heb al een paar recente Vapour releases binnen sinds mijn bump. Ik ga die 100e release ook moeten checken... zoveel tracks!
De sound van Rodskeez kan mij ook tot hiertoe bekoren, trouwens. Ik weet niet hoe bekend die kerel is :o |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Veel te veel te doen door de week en in het weekend, en zoveel stress op het werk dat ik blij ben dat ik eens een paar uurtjes rust heb, tijd die ik vroeger aan muziek zou gespendeerd hebben. Enfin, ik ben wel bezig met een opvolger voor In Retrospect samen te stellen, hopelijk vind ik daarna wat tijd om nog eens iets met recente platen te doen. |
Nja, begrijpelijk. Ik heb het ook soms moeilijk met de invulling van mijn vrije tijd. Maar ik heb mezelf wel opgelegd genoeg tijd te steken in de muzikale bezigheden ipv nutteloos voor TV te hangen.
Ik kijk er in ieder geval al naar uit nog eens een setje van jou te zien verschijnen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Wie zegt dat ik nutteloos voor de tv hang? :p
Ik zeg het, eerst retro-prog, dan terug 2011-prog :D |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wie zegt dat ik nutteloos voor de tv hang? :p
|
Ik had het over mezelf :o |
|
|
| Jakhira |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
eerst retro-prog, dan terug 2011-prog :D |
Ik ben dikwijls aangenaam verrast met de classics die je tegenwoordig digitaal kan vinden :)
Er zijn labels waarvan ik alles in één map heb zitten :D |
|
|
| Jakhira |
Dousk - Keep your nose (Ricky Ryan & Ucleden remix)
Rodskeez - In my naked village (Kasey Taylor remix)
Wat een platen. Meer zoals dit? (Wouter :p) |
|
|
|
|