return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 
Prog Appreciation Thread (pg. 120)
View this Thread in Original format
dj Zevan
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Pole Folder - Scared to lose (Pole Folder & CP remix)
Pole Folder - Inner turmoil (Pole Folder, Stel & Marko rework)


Eindelijk de nieuwe pole folder mixen ns door de trommelvliezen kunnen sturen
de remix van Scared To Lose evenaart t origineel
de remix van Inner Turmoil is ook goed, maar kan toch niet aan het prachtige origineel tippen welk mijn favoriete liedje vd album is
Jasperovitsj
Ik hoop in ieder geval dat ze beiden gedraaid worden op 10 november in La Rocca :crazy:

Zien we u daar ook Zevan? :)
Push2005
Jawel, mijn eerste post in de prog-thread ('k moest de angst leren overwinnen :tongue2 )

Ik zit met het volgende...
Kan iemand mij eens een paar goeie prog-tracks aanraden?
Mijn probleem is echter wel dat ik niet weet welk soort prog ik goed vind. Ik denk dat het eerser bij progressive trance blijft.

Vb:
Kosmas Epsilon - Innocent Thoughts
Interstate - I Found You
en verschillende Airwave/Lolo tracks vind ik enorm goed.
Er zijn dan ook weer andere die me enorm tegenvallen...( vb Viton & Stel - Wooden Swordz ( Kosmas Epsilon Remix ) vind ik oersaai [sorry Zehra :p ] )

Enig idee welk soort prog het is; en toevallig geen goeie aanraders in dezelfde stijl ? 'K zou er wel eens meer van willen uitzoeken :)
The_G0dfather
ken er ni zoveel van ma interstate if ni echt prog dacht ik
voeg mss ff jasper toe op MSN :D
chat the night away about prog :p
Push2005
quote:
Originally posted by The_G0dfather
ken er ni zoveel van ma interstate if ni echt prog dacht ik
voeg mss ff jasper toe op MSN :D
chat the night away about prog :p


Die Harry Lemon mix wel dacht ik :p
Zehra
quote:
Originally posted by Push2005
Er zijn dan ook weer andere die me enorm tegenvallen...( vb Viton & Stel - Wooden Swordz ( Kosmas Epsilon Remix ) vind ik oersaai [sorry Zehra :p ] )


what the ... :whip:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Push2005

Kan iemand mij eens een paar goeie prog-tracks aanraden?

Gezien de tracks die je goed vindt, probeer deze tracks eens:

Yunus vs Subsky - Erotic sumo
Subsky - Zula
Yunus Güvenen - Let go
Pole Folder & CP - Dust (Flash Brothers remix)
Luke Chable pres. Quest - The shepherd (Original mix)
Dave Swayze - Sunstroke
Chable & The Dirty Fours - Tokyo (Chable's yellow mix)
A Matsumoto & Dj Yoshi - Dreamer (Luke Chable remix)
Madoka - Inhale
Madoka - Embedded (Original mix)
Ozgür Can - Weightless
Ozgür Can - Over nothing at all
Benz & MD - Dead calm
Benz & MD - Spiagia
Benz & MD - Dilation
Shiloh - Latex (Benz & MD remix)
Derek Howell- I was just leaving
...


Veel meldoie en toch diepgang, en dat lijkt me toch hetgene te zijn waar ge achter zoekt :)


En uiteindelijk zijn de meeste Planisphere tracks ook progressive :)
Push2005
Merci; kzal er eens naar zoeken :)

( Van Planishpere ken ik niet superveel; maar Totem viel me toch wat tegen vreemd genoeg :rolleyes: ... kheb wellicht 'n rare smaak )
Jasperovitsj
Als ge bepaalde tracks goed vond mag je dat altijd zeggen, dan kan ik nog meer tips in die richting geven :)

Met de artiesten die ik genoemd heb (Madoka, Luke Chable, Dave Swayze, Benz & MD, Subsky, Flash Brothers,...) zou je toch al aardig op weg moeten komen :)
Push2005
Ja; kzal het dan zeggen... momenteel ben ik de meeste aan't downloaden.

Andere progtracks die ik bvb heel goed vind:

Markus Schulz - You Won't See Me Cry
Markus Schulz & Airwave - Ballymea
Yilmaz Altahan - Eighties ( Ozgur Can Remix ) --> Vooral deze :crazy:
...

Valt "Perasma - Swing 2 Harmony ( Deserves An Effort Symphony Dub )" ook nog onder prog ? Ben helemaal weg van die track :crazy:

emma
quote:
Originally posted by Zehra
what the ... :whip:


ben het helemaal eens met zehra !!!!!!
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Push2005


Valt "Perasma - Swing 2 Harmony ( Deserves An Effort Symphony Dub )" ook nog onder prog ? Ben helemaal weg van die track :crazy:

Nog nooit gehoord, maar ik vermoed van niet. :)
Het origineel en de Matthew Dekay remix kan je wel als prog beschrouwen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 
Privacy Statement