|
Prog Appreciation Thread (pg. 120)
|
View this Thread in Original format
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Pole Folder - Scared to lose (Pole Folder & CP remix)
Pole Folder - Inner turmoil (Pole Folder, Stel & Marko rework)
|
Eindelijk de nieuwe pole folder mixen ns door de trommelvliezen kunnen sturen
de remix van Scared To Lose evenaart t origineel
de remix van Inner Turmoil is ook goed, maar kan toch niet aan het prachtige origineel tippen welk mijn favoriete liedje vd album is |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik hoop in ieder geval dat ze beiden gedraaid worden op 10 november in La Rocca :crazy:
Zien we u daar ook Zevan? :) |
|
|
| Push2005 |
Jawel, mijn eerste post in de prog-thread ('k moest de angst leren overwinnen :tongue2 )
Ik zit met het volgende...
Kan iemand mij eens een paar goeie prog-tracks aanraden?
Mijn probleem is echter wel dat ik niet weet welk soort prog ik goed vind. Ik denk dat het eerser bij progressive trance blijft.
Vb:
Kosmas Epsilon - Innocent Thoughts
Interstate - I Found You
en verschillende Airwave/Lolo tracks vind ik enorm goed.
Er zijn dan ook weer andere die me enorm tegenvallen...( vb Viton & Stel - Wooden Swordz ( Kosmas Epsilon Remix ) vind ik oersaai [sorry Zehra :p ] )
Enig idee welk soort prog het is; en toevallig geen goeie aanraders in dezelfde stijl ? 'K zou er wel eens meer van willen uitzoeken :) |
|
|
| The_G0dfather |
ken er ni zoveel van ma interstate if ni echt prog dacht ik
voeg mss ff jasper toe op MSN :D
chat the night away about prog :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
ken er ni zoveel van ma interstate if ni echt prog dacht ik
voeg mss ff jasper toe op MSN :D
chat the night away about prog :p |
Die Harry Lemon mix wel dacht ik :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Push2005
Er zijn dan ook weer andere die me enorm tegenvallen...( vb Viton & Stel - Wooden Swordz ( Kosmas Epsilon Remix ) vind ik oersaai [sorry Zehra :p ] )
|
what the ... :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Kan iemand mij eens een paar goeie prog-tracks aanraden?
|
Gezien de tracks die je goed vindt, probeer deze tracks eens:
Yunus vs Subsky - Erotic sumo
Subsky - Zula
Yunus Güvenen - Let go
Pole Folder & CP - Dust (Flash Brothers remix)
Luke Chable pres. Quest - The shepherd (Original mix)
Dave Swayze - Sunstroke
Chable & The Dirty Fours - Tokyo (Chable's yellow mix)
A Matsumoto & Dj Yoshi - Dreamer (Luke Chable remix)
Madoka - Inhale
Madoka - Embedded (Original mix)
Ozgür Can - Weightless
Ozgür Can - Over nothing at all
Benz & MD - Dead calm
Benz & MD - Spiagia
Benz & MD - Dilation
Shiloh - Latex (Benz & MD remix)
Derek Howell- I was just leaving
...
Veel meldoie en toch diepgang, en dat lijkt me toch hetgene te zijn waar ge achter zoekt :)
En uiteindelijk zijn de meeste Planisphere tracks ook progressive :) |
|
|
| Push2005 |
Merci; kzal er eens naar zoeken :)
( Van Planishpere ken ik niet superveel; maar Totem viel me toch wat tegen vreemd genoeg :rolleyes: ... kheb wellicht 'n rare smaak ) |
|
|
| Jasperovitsj |
Als ge bepaalde tracks goed vond mag je dat altijd zeggen, dan kan ik nog meer tips in die richting geven :)
Met de artiesten die ik genoemd heb (Madoka, Luke Chable, Dave Swayze, Benz & MD, Subsky, Flash Brothers,...) zou je toch al aardig op weg moeten komen :) |
|
|
| Push2005 |
Ja; kzal het dan zeggen... momenteel ben ik de meeste aan't downloaden.
Andere progtracks die ik bvb heel goed vind:
Markus Schulz - You Won't See Me Cry
Markus Schulz & Airwave - Ballymea
Yilmaz Altahan - Eighties ( Ozgur Can Remix ) --> Vooral deze :crazy:
...
Valt "Perasma - Swing 2 Harmony ( Deserves An Effort Symphony Dub )" ook nog onder prog ? Ben helemaal weg van die track :crazy: |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Zehra
what the ... :whip: |
ben het helemaal eens met zehra !!!!!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Valt "Perasma - Swing 2 Harmony ( Deserves An Effort Symphony Dub )" ook nog onder prog ? Ben helemaal weg van die track :crazy: |
Nog nooit gehoord, maar ik vermoed van niet. :)
Het origineel en de Matthew Dekay remix kan je wel als prog beschrouwen |
|
|
|
|