|
Prog Appreciation Thread (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Noemt die nu zo? Volgens sommigen (en mp3 tag) is het gewoon 'An ending' :conf:
Het heeft iets old-school vind ik, maar dan op een goeie manier :D
Leama & Moor zijn echt goed bezig, 'Shades of red' vind ik ook zo goed :eyes: |
|
|
| eieregooie |
| Stel & Good Newz - Particle (Original Mix) :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Die is ook super, al een label en/of releasedate bekend? |
|
|
| SnuggLe |
Wat verstaan jullie precies onder prog?
De progressieve trance van Perry / Markus etc,
of progressive-progressive als Sasha, Digweed, Sander K etc? |
|
|
| Jasperovitsj |
Alles :)
Enfin, ik toch, van progressive trance tot progressive house tot zelfs tribal gebeuk à la Lawler, het kan mij allemaal wel bekoren... |
|
|
| djcresto |
| de stijl die perry o'neil draait komt het dichts bij mijn smaak. Markus is ook super. Van sasha, diggers en consoorten heb ik weinig kaas gegeten, maar de plaatjes dat die mannen draaien liggen me net iets minder. |
|
|
| Jasperovitsj |
Vandaag nog 2 fijne tracks ontdekt:
Nubreed & Luke Chable: One day (Original/Luke Chable remix)
Mooie breaks track met mannelijke vocals en een geweldige melodie! De vocals zijn soms wel een beetje vervelend, maar de geschifte melodie maakt dat allemaal goed! Sommigen vinden dat hij klinkt zoals een oud Nintendo-spel, maar I don't care, ik vind hem super!!
Tilt: The world doesn't know
Eindelijk nog eens nieuw werk van Tilt, en he mag er wezen! Een mooie proggy trance-track die mij in het begin wat doet denken aan Heaven Scent. Mensen die Leama & Moor of Subsky goed vinden gaan hier ook weg van zijn! :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Eindelijk nog eens nieuw werk van Tilt, en he mag er wezen! Een mooie proggy trance-track die mij in het begin wat doet denken aan Heaven Scent. Mensen die Leama & Moor of Subsky goed vinden gaan hier ook weg van zijn! :) |
het meesterbrein Andy Moor zit hier dan ook achter.... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik dacht al dat de sound mij bekend voorkwam. :) |
|
|
| Sportingboy |
Vandaag nog 2 fijne tracks ontdekt:
Nubreed & Luke Chable: One day (Original/Luke Chable remix)
Mooie breaks track met mannelijke vocals en een geweldige melodie! De vocals zijn soms wel een beetje vervelend, maar de geschifte melodie maakt dat allemaal goed! Sommigen vinden dat hij klinkt zoals een oud Nintendo-spel, maar I don't care, ik vind hem super!!
leuk, bedankt voor de tips.. ik zal er eens naar op zoek gaan als ik gedaan heb met werken. :)
Ga je op een bepaalde manier te werk om nieuwe dingen te vinden (bepaalde websites met nieuwe releases?) of gewoon zoeken op basis van producers? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Deze heb ik hier op TA in de new releases-sectie gevonden. Er zijn ook een paar websites met charts en shops die ik check voor nieuwe releases, en voor de rest is het veel forums afschuimen voor tracklists en geruchten over nieuwe tracks. Het beste is gewoon tracklists van Dj's checken die volledig jouw stijl spelen, meestal vind je daar wel nieuwe dingen... |
|
|
| Sportingboy |
Deze heb ik hier op TA in de new releases-sectie gevonden. Er zijn ook een paar websites met charts en shops die ik check voor nieuwe releases, en voor de rest is het veel forums afschuimen voor tracklists en geruchten over nieuwe tracks. Het beste is gewoon tracklists van Dj's checken die volledig jouw stijl spelen, meestal vind je daar wel nieuwe dingen... |
klinkt logisch eigenlijk :)
ik merk wel dat ik enorm achtersta als ik sommige tracklists bekijk.. ik ken soms amper de helft :(
in ieder geval, ik probeer bij te benen wat tracks betreft.. bedankt alvast voor de tips en als je nog goeie titels weet, mag je ze gerust posten, want jouw tracklist zag er overlaatst wel heel leuk uit :p
PS: moet jij ni leren? :D |
|
|
|
|