|
Prog Appreciation Thread (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Zehra
daar hou ik ook nie van :) |
I didn't say that, ik bedoelde gewoon dat het daar niet 100% mijn smaak is..
Sommige proghouse kan mij bekoren, maar vele niet (wegens te saai te zijn meestal)
Anyway, een zeer goed opkomend talent in de prog vind ik Ozgür Can, en dit zijn een paar aanraders van hem (vul maar aan als ik iets vergeet):
Close 2 you
Deeper personality
Eternity (Co-productie met Rouzbeh Delavari)
Finally
For one
Irony
Missing line
On a white day
Over nothing at all
Random directions
Weightless |
|
|
| Jasperovitsj |
Weightless owns me big time!! :crazy:
En ge zijt er nog ene vergeten Jack, zijn remix voor Soup van Rouzbeh Delavari ;) |
|
|
| Pumaz |
En gij zijn remix van Time to say goodbye :p
*Prog battle* |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Pumaz
En gij zijn remix van Time to say goodbye :p
*Prog battle* |
whaha en van wie heb je die gekregen? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zehra the promo-whore :p |
|
|
| djcresto |
| Ik luister tegenwoordig vrij regelmatig naar prog trance. Wat me opvalt is dat er heel weinig slecht materiaal tussenzit. Ik heb alleen zo'n moeite om al die titels te kennen, er is zoveel. |
|
|
| Wildfir3 |
hehe zalige sig van basvh
die kon ik jullie toch niet ontzeggen hé |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Freezel
Helden van het moment zijn toch wel: Schulz, Perry O'Neil, Niklas Harding (meer progtrance), Subsky, Yunus, Michael Burns, Greg Benz, Ozgur Can, Rouzbeh Delavari, Likwit, Elusive, Kosmas Epsilon, Stereonova, D-Fuse, Sultan & The Greek, Digital Witchcraft, Tkac & Haverlik, Max Graham, Chris Micali etc etc.
|
nog n paar namen om int oog te houden
Pole Folder (gaan album uitbrengen eind vh jaar), Steve Porter, Evolution, Junkie X.L., Infusion, Matthew Dekay, Luke Chable, James Holden, Nathan Fake, Duran & Aytek, Grayarea, Pinkbox Special, Flash Brothers, G-Pal, Momu, Shiloh, Habersham & Numinous, Jiva (=Sultan), Probspot, Piece Process, Fretwell, Indigo Child (=Yunus), Stel & Good Newz, Petter, Leama & Moor, Chris Salt en natuurlijk Sasha, B.T. en Bedrock ... |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
nog n paar namen om int oog te houden
Nathan Fake, |
ik ken een paar van die die-hard techno fans, maar dan echt die-hard he: enkel lusiteren naar van die minimalistische detroit techno en zo... en die nathan fake -outhouse, die wordt dus door keiveel techno djs zoals sven vath en zo gedraaid he:eyes:
Alle technoheads zijn echt ZOT van outhouse... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik ken een paar van die die-hard techno fans, maar dan echt die-hard he: enkel lusiteren naar van die minimalistische detroit techno en zo... en die nathan fake -outhouse, die wordt dus door keiveel techno djs zoals sven vath en zo gedraaid he:eyes:
Alle technoheads zijn echt ZOT van outhouse... |
Zijn nieuwe Watlington EP al gechecked? Die is wel redelijk experimenteel vind ik, niet alle nummers kunnen me even veel bekoren... |
|
|
| TOR |
| ik hou nog steeds van trance, maar prog boeit me ook enorm. de groove en de sound zijn belangrijker dan in trance (waar de melodie vaak het enige is wat telt) en alles klinkt vaak hypnotischer ook.. klinkt mss vreemd, maar bij prog geraak ik vlugger into a trance dan bij trance. |
|
|
| Zehra |
Morgan Page and Gregory Shiff Feat. Astrid Suryanto - All I Know (Mas Collective Remix)
:eek: |
|
|
|
|