|
Prog Appreciation Thread (pg. 128)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
kheb ook via klik besteld in griekenland (B.I.G. - mindscapes)... geen enkel probleem daar... geen transportkosten en komt gewoon aan. Gewoon van de klik site bestellen man! Of gaat ge heel belgie rondcrossen voor dieje cd te vinden :conf:
Dan zijde 30€ kwijt aan benzine alleen :clown: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
vind ik nu net zijn 2 mindere liedjes,
maar zijn nog boven het gemiddelde van wat er tegenwoordig wordt uitgebracht |
wat vind je dan z'n betere? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Gladius
wat vind je dan z'n betere? |
Funk It (Breaks Mix / Original Mix)
Happy To Be Sad
I Was Just Leaving
Gasoline Fight
Might As Well Do This (While I Still Can)
You Wanna Do What
In One Hand
IMO :) |
|
|
| Jasperovitsj |
I might add:
Ahmet Ertenu - Why (Derek Howell remix) :crazy: |
|
|
| Bertn |
zeg, voor de proggers onder ons ff een vraagje:
er komt een nieuwe remix van Umek (ja, umek!) uit van Nathan Fake - outhouse. hij zou naar het schijnt echt bagger zijn, van die brol loopjestechno.
Denken jullie dat zoiets enig effect zal hebben op nathan fake zijn naam als artiest of zo (hij is een sellout, blabla...)? persoonlijk dacht ik van niet, maar enkele technoppl zijn hierover al aan het whinen gegaan:D |
|
|
| Jasperovitsj |
Hoezo sell-out? Umek heeft toch nog een redelijk respectabele reputatie binnen het technomilieu dacht ik? :conf:
Moest het nu een Tiesto remix zijn, dán zou het misschien wel sell-out zijn :p
Ik zou niet weten hoe het iets aan zijn reputatie zou kunnen afdoen als hij net nu een full artist album op de markt gooit... |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hoezo sell-out? Umek heeft toch nog een redelijk respectabele reputatie binnen het technomilieu dacht ik? :conf:
Moest het nu een Tiesto remix zijn, dán zou het misschien wel sell-out zijn :p
Ik zou niet weten hoe het iets aan zijn reputatie zou kunnen afdoen als hij net nu een full artist album op de markt gooit... |
de umek-remix is naar het schijnt dikke brol... en bepaalde "kenners" zien het als sellout omdat het plaatje dat nogal toonaangevend is voor BC zomaar wordt doorverkocht aan een label - wschl voor een pak geld - dat eigenlijk geen zak met prog te maken heeft |
|
|
| Jasperovitsj |
| Border Community heeft buiten de eerste 2 of 3 releases totaal niks te maken gehad met prog, zeker nu niet meer. Dus ik vind het echt raar dat mensen vinden dat dit een soort van verraad van het label of Nathan Fake zelf is. Het blijft toch in grote lijnen binnen het technomilieu, en Umek is toch ook niet van de minsten? :) |
|
|
| Djeebie |
Die Umek remix is echt geen slechte remix hoor. Gewoon een hardere dansvloer versie van het origineel. Niets bijzonders, maar zeker niet slecht.
En trouwens. Heel wat techno dj's hebben de Border Community ook ontdekt. O.a. de Holden remix van The Sky Was Pink wordt door veel techno dj's gedraaid. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
zeg, voor de proggers onder ons ff een vraagje:
er komt een nieuwe remix van Umek (ja, umek!) uit van Nathan Fake - outhouse. hij zou naar het schijnt echt bagger zijn, van die brol loopjestechno.
Denken jullie dat zoiets enig effect zal hebben op nathan fake zijn naam als artiest of zo (hij is een sellout, blabla...)? persoonlijk dacht ik van niet, maar enkele technoppl zijn hierover al aan het whinen gegaan:D |
zie men post in right now...
Zoals ik daar al zei is de remix nix speciaal nee, wijkt amper af van het origineel.
En over die technoppl... Ik sprak paar dagen terug op msn met ne zware technofreak (vooral minimal) en die had pas die umek mix gehoord en die was bezig van woooooooooot wat een mix weer van onze kanjer umek, blablabla. Ik zei tegen hem: ma gast original is stukken beter en deze mix is amper verschillend.
Begon die direct vervelend te doen da umek nix verkeerd kan doen enzo. Terwijl ie nathan fake tracks amper kent :rolleyes:
Maar kzie het ni als sell-out nee. Trouwens luister maar eens naar Fake's nieuw album dan zal je merken dat het geen sellout is ;) (bedoel dit op gebied van snel makkelijk toegankelijk album maken voor de big bucks, want dat is het totaal niet geworden) |
|
|
| Bertn |
| bedankt voor deze goeie argumenten!:D |
|
|
|
|