|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 112)
|
View this Thread in Original format
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by jp
Sorry I had too much vodka to make a reasonable effort :D |
Still came out well! |
|
|
| DJ_Siesta |
lol @ JP
jij hebt echt tijd over gesus |
|
|
| jp |
| Almost time to go to bed |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by jp
Almost time to go to bed |
:(
Well, rest easy, friend. Was good seeing you out here again. :) And Magik, too! :) |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by jp
Have fun mr. DA :D |
You too, JP! :toocool: |
|
|
| Roger |
| ben eigelijk wel blij dat ik vanavond thuis ben:wtf: nietwaar ei?;) :stongue: |
|
|
| MaGiK54 |
Burp.....gaat vanavond hiero eten http://www.zenmeetszoulou.nl/menu.html
Wat gaat het worden sate van een kangaroe, gerookte sringbokham, gebakken krokodiltournedos.....:nervous: :nervous: :nervous: Mijn fijne collega's weten wel bij welk restaurant ze willen eten..... |
|
|
| MaGiK54 |
Satellietbewaking voor pedofiel
***************************************
GRONINGEN Een 83-jarige pedofiel uit
Groningen krijgt als eerste in ons land
satellietbewaking,als onderdeel van
zijn tbs-maatregel.Via een gps-zender
op zijn lichaam kan tot op de meter
worden bepaald waar hij zich bevindt.
Op een computerkaart zijn de plaatsen
gemerkt waar hij niet mag komen,zoals
speeltuinen en kinderdagverblijven.Als
hij daar te dichtbij komt,krijgt hij
een signaal.Dat gaat ook naar het
beveiligingsbedrijf dat hem bewaakt.
De rechtbank in Groningen heeft de
maatregel opgelegd omdat de bejaarde
man onbehandelbaar is en een verblijf
in de gevangenis niet aankan.
Afschieten is beter en goedkoper, maar goed alternatief is alsie dichtbij een speeltuin komt dattie een zware elektrische schrok door zijn ballen krijgt :toothless |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Satellietbewaking voor pedofiel
Afschieten is beter en goedkoper, maar goed alternatief is alsie dichtbij een speeltuin komt dattie een zware elektrische schrok door zijn ballen krijgt :toothless |
gewoon isoleren die zieke geest:whip: |
|
|
| DarkAngel |
NLTAAAAAAAAAAAAAAAAaa
I am drunkkkkkkkkkkkkkkkkk
Trance Energy......Vijf Drie Acht!!!!!! :D |
|
|
| tijs08 |
| ben je wel 21 dan? je post als een kleuter namelijk! |
|
|
|
|