| basvh |
| quote: | Originally posted by Opti
geen klein zaaltje UK?:sadgreen: |
Heb al vaker feesten georganiseerd in het dorp. Beginnend bij techno (wat ik dan draaide) dan opbouwend naar UKHH (Snitz) en dan verder naar hardstyl en beetje oldschool/jump. De ukhh van snitz vonden ze wel leuk maar jah echt los gingen ze pas bij die hardstyl hitjes |
|
|