|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 251)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| wat een KUT weer! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
wat een KUT weer! |
we hebben een nieuwe chill out aangemaakt, haal die Friesche stront uit je ogen! |
|
|
| DJ_Siesta |
| wat een KUT weer! |
|
|
| ZZandirt |
nieuwe thread???
hebbik iets gemist ofzo? wat is er mis met deze?
en inderdaad KUTWEER!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
nieuwe thread???
hebbik iets gemist ofzo? wat is er mis met deze?
en inderdaad KUTWEER!! |
Er is alles mis met deze :o
Als een chill out niet meer loopt dan moet er een nieuwe gemaakt worden. ongeschreven regel van JP en ik/mij. :o |
|
|
| jp |
thread
IN
closed
:whip: |
|
|
| DJ_Siesta |
| ja, als de topic titel ff verandert wordt dan vind ik het prima, vind het nogal een stigmatiserende topictitel :o |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ja, als de topic titel ff verandert wordt dan vind ik het prima, vind het nogal een stigmatiserende topictitel :o |
Er zit anders een behoorlijke kern van waarheid in. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by jp
Er zit anders een behoorlijke kern van waarheid in. |
dus er zit allemaal homos hier? volgens mij is techno meer voor homo's.... Tenminste toen ik op dance valley naar de technotent liep, liepen er volgens mij aardig wat gays rond :o |
|
|
| jp |
| We zijn allemaal homo sapiens :o |
|
|
| New Wave |
| Jp, mag ik je sterretje schoon likken? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Jp, mag ik je sterretje schoon likken? |
Hier ook goe bezig zie ik :D |
|
|
|
|