|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 173)
|
View this Thread in Original format
| robin |
tot hoelaat duurt dat defqon?
Ik wil vuurwerk en lazers zien damnit! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by robin
tot hoelaat duurt dat defqon?
Ik wil vuurwerk en lazers zien damnit! |
Vuurwerk was om elf uur, toen draaide ik net de snelweg op. Nice view :eyes:
Lasers waren weggegooid geld, het was nog volop licht :( |
|
|
| jp |
Rij netjes door Purmerend, minding my own business, haak op een gegeven moment achter een nieuwe Mondeo Wagon met een caravan erachter. Poef, zwarte rook uit de uitlaat, motor kapot. Daar sta je dan met vrouw en twee kinderen. Volgende keer maar weer met een tent op reis?
Best wel zielig eigenlijk :( |
|
|
| DarkAngel |
Heh....My bad night Friday took a total turn for the better....here's pics from Ferry Corsten & Edgar V @ Space in Miami.
Me & phoenixBEBE from NYTA:

:D
And me and my bud MellyMel:

Good times. |
|
|
| New Wave |
| Mwhehehe, wat een sukkels die amerikanen. In de musicdiscussion thread vraagt iemand of er al gegevens zijn over Trance Energy 2006. Wat een hoer...:o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Rij netjes door Purmerend, minding my own business, haak op een gegeven moment achter een nieuwe Mondeo Wagon met een caravan erachter. Poef, zwarte rook uit de uitlaat, motor kapot. Daar sta je dan met vrouw en twee kinderen. Volgende keer maar weer met een tent op reis?
Best wel zielig eigenlijk :( |
Mondeo Wagon + Caravan = zo burgelijk :o |
|
|
| MaGiK54 |
| Heeeeeeeeeeeerlijk binnen zitten met 31 graden buiten.....toch fijn dat je bij de baas mag zitten op zo'n dag, lekker de airco aan en vooral geen zon zien......das allemaal overrated :o |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Phortje
mogguh :o |
x2 :o |
|
|
| MaGiK54 |
| Swamper in de bocht.....zie boven aan het forum: Johan Gielen liverstream....wie geeft daar nou om :o |
|
|
|
|