|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik moet maandag een presentatie houden. Die mag je morgen wel voor mij maken hoor! :D |
Je mag mijn afstudeerpraatje in elkaar draaien :)
Maareh..Phonocult is van Phono, maybe zijn jullie daar geregistreerd?
Of is JP emailadressen aan het verzamelen om mensen te spammen..
Ik HAAT spam. |
|
|
| DarkAngel |
 |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Of is JP emailadressen aan het verzamelen om mensen te spammen..
|
Ga jij effe snel je mond spoelen
En Phonocult heeft trouwens helemaal niks met Phono te maken |
|
|
| jp |
Bellen met Froger. Reneetje kwam nauwelijks toe aan slapen. Hij zat op de strooiwagen. Hij heeft een gecombineerd apparaat uitgevonden dat sneeuw veegt en tegelijk zout strooit en vervolgens koffie zet van de geveegde sneeuw. Hij was deze week begonnen de weg naar de Arena weer vrij te maken, zodat fans toch zijn concert konden bezoeken en was in zijn enthousiasme maar even doorgegaan. Zo veegde Rene al de A2, de Botlektunnel en kwam via de Route de Soleil tenslotte uit bij het Panama kanaal. En laten we de Froger tunnel niet vergeten tussen Amsterdam en Philadelphia. Hij was trouwens niet onder de indruk van de hoeveelheid sneeuw. In 1872 was het veel erger. Hij herinnert zich nog dat het meters hoog stond en dat mensen in cafe Bolle Jan kwamen om een beetje op te warmen. Moppen van Simon Strooizout... :stongue:
http://media.rtl.nl/web/components/...WMA_128K_V9.asf |
|
|
| MaGiK54 |
| Niemand post....:o |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Niemand post....:o |
Niemand durft :stongue: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Niemand durft :stongue: |
Schijterds.... |
|
|
| websley |
| Tomaten Platbrood |
|
|
| MaGiK54 |
| Wtf is dat voor brood ?? |
|
|
| websley |
Ow, dat is gewoon dat nieuwe ding bij mcdonalds. Dat met die achterlijke naam: "Tomato Flatbread"... Het woord "flat" alleen al doet oneer aan het pita broodje!:o
Vandaar ook de achterlijke vertaling: "Tomaten Platbrood"...
Wel lekker dat broodje, DAT wel!:toothless |
|
|
|
|