|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 192)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
talk to the hand... girlfriend |
Talk to the ellbow....:o |
|
|
| ZZandirt |
| talk to ones face maybe??:stongue: :stongue: :stongue: :eyes: :eyes: |
|
|
| jp |
| Bitch i'll rape ur ass in Berlin :disbelief |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Bitch i'll rape ur ass in Berlin :disbelief |
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by jp
Bitch i'll rape ur ass in Berlin :disbelief |
:eek:
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| jp |
Een astrologe uit Rusland heeft NASA aangeklaagd en eist een schadevergoeding van de ruimtevaartorganisatie omdat zij de komeet Tempel 1 hebben vernield. Volgens de Russische is haar horoscoop hierdoor verstoord en heeft NASA haar 'spirituele rechten' geschonden.
Afgelopen weekend werd door de sonde Deep Impact een projectiel afgevuurd, welke maandagochtend tegen de komeet aan botste. De astrologe zegt dat de baan van de komeet is gewijzigd en dat zij daardoor haar werk niet meer kan doen. Marina Bai, zo heet de Russische, eist nu 300 miljoen dollar.
Eerder heeft ze al geprobeerd om het experiment tegen te houden, maar tevergeefs. Toen de rechtbank haar zaak liet voorkomen, was er niet genoeg tijd meer om de komeet te 'redden'. De advocaat van Bai zegt dat er een 'solide juridische grond' bestaat in de zaak.
:stongue: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Een astrologe uit Rusland heeft NASA aangeklaagd en eist een schadevergoeding van de ruimtevaartorganisatie omdat zij de komeet Tempel 1 hebben vernield. Volgens de Russische is haar horoscoop hierdoor verstoord en heeft NASA haar 'spirituele rechten' geschonden.
Afgelopen weekend werd door de sonde Deep Impact een projectiel afgevuurd, welke maandagochtend tegen de komeet aan botste. De astrologe zegt dat de baan van de komeet is gewijzigd en dat zij daardoor haar werk niet meer kan doen. Marina Bai, zo heet de Russische, eist nu 300 miljoen dollar.
Eerder heeft ze al geprobeerd om het experiment tegen te houden, maar tevergeefs. Toen de rechtbank haar zaak liet voorkomen, was er niet genoeg tijd meer om de komeet te 'redden'. De advocaat van Bai zegt dat er een 'solide juridische grond' bestaat in de zaak.
:stongue: |
Lol......:o |
|
|
| New Wave |
| Mwhehe, net dikke ruzie in de straat. ramen kapot geschopt. ramenzetter die toevallig voor kwam parkeren en die droog zei: " kan ik meteen dat raampie zetten " :D kwam die gast effe die ramenzetter schoppen geven. Gekke gasten in Hoevelaken :D vroeger wa shet nog ene rustig dorpje. nu komt 4er alleen maar gaaies..helaas. :( |
|
|
| MaGiK54 |
| Foei je bent aan het multi-posten....nu worden er mensen boos op je....:o |
|
|
|
|