|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| De buil is niet meer :( |
|
|
| jp |
| Oh gossie moet je een boertje laten :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Oh gossie moet je een boertje laten :D |
Gaat werken man of anders een sneeuwpop maken :o |
|
|
| MaGiK54 |
Internetverslaving wordt manifest
TILBURG - In Nederland ontstaat een chronische groep internetverslaafden. Dat blijkt uit nieuwe gegevens van het IVO, Instituut voor Onderzoek naar Leefwijzen & Verslaving in Rotterdam. Inmiddels zouden 44.000 mensen een dwangmatige behoefte te hebben om alsmaar achter het internet te kruipen.
De nieuwe cijfers kwamen naar voren tijdens het symposium We M@ilen, georganiseerd door studenten van de Universiteit van Tilburg. Onderzoeker Gert-Jan Meerkerk deed al eerder studie naar internetverslaving. De resultaten daarvan werden in het najaar van 2003 gepresenteerd. Toen bleek dat 66.000 mensen de dwang hadden om alsmaar te internetten. Zo'n 15.000 denken daarvoor echt hulp nodig te hebben, zo bleek uit het onderzoek 'Internetverslaving: Hoax of serieuze bedreiging voor de geestelijke volksgezondheid?' |
|
|
| DarkAngel |
| Ugh. What a day. :o :whip: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Inmiddels zouden 44.000 mensen een dwangmatige behoefte te hebben om alsmaar achter het internet te kruipen |
...en parties te bezoeken, te hard te rijden, flauwe grappen te maken, naar vrouwen kijken, doner kebab eten... |
|
|
| Disney |
Wie weet er iets van Phonocult?
Krijg al een aantal keer spam mailtjes en vraag me af of ze random zijn of dat ik me op een manier een keer heb aangemeld.
Heb namelijk geen flauw idee :happy2: |
|
|
| eieregooie |
| Ik heb zojuist een wandeling gemaakt door de sneeuw :nervous: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Disney
Wie weet er iets van Phonocult?
Krijg al een aantal keer spam mailtjes en vraag me af of ze random zijn of dat ik me op een manier een keer heb aangemeld.
Heb namelijk geen flauw idee :happy2: |
Ik krijg ze ook :S |
|
|
| MaGiK54 |
Burp....:o
Het sneeuwt weer....:o |
|
|
|
|