|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel II] (pg. 89)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| A3 roelz, maar wel beetje aan de prijs... Voor mij zeker :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Hebbie nog prOn opgenomen N.W..... |
Neu, is al weer tijdje terug....moet maar weer eens een keer...
A3 is inderdaad een zeer goed bakkie. Alleen is het in onderhoud nogal vrij prijzig. Daarom denk ik dat ik voor de Honda Civic Coupe (zonder sportvelgen ;) jaja, want daar rijden de ouwe omaatjes in :D)Dan wel V-tec. Dat is echt goed spul. Is niet kapot te krijgen.
OF:
:D Ook wel errug chill bakkie :p |
|
|
| New Wave |
Zeer cool dit :D |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by eieregooie
A3 roelz, maar wel beetje aan de prijs... Voor mij zeker :p |
Eieregooieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
| MaGiK54 |
Dat was Bouncing Achmed hoor.........:clown: :clown: :clown: |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by New Wave
Neu, is al weer tijdje terug....moet maar weer eens een keer...
A3 is inderdaad een zeer goed bakkie. Alleen is het in onderhoud nogal vrij prijzig. Daarom denk ik dat ik voor de Honda Civic Coupe (zonder sportvelgen ;) jaja, want daar rijden de ouwe omaatjes in :D)Dan wel V-tec. Dat is echt goed spul. Is niet kapot te krijgen.
OF:
:D Ook wel errug chill bakkie :p |
307 is ook wel chil, daar kijk ik ook wel naar
maar moet niet te groot zijn voor in de stad |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
307 is ook wel chil, daar kijk ik ook wel naar
maar moet niet te groot zijn voor in de stad |
In amersfoort kan je toch wel met een dikke bak cruisen :p.
Bij jouw in de buurt wonen toch only turken/marokkanen met dikke BMW's. :D
En als je door de binnestad rijd gaat dat prima. Op zaterdag avond zie je elke minuut een mercedes cabrio met negers. Prima te doen :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by franzelare
307 is ook wel chil, daar kijk ik ook wel naar
maar moet niet te groot zijn voor in de stad |
LOL Dat maakt echt geen reet uit (zolang het geen chevy truck wordt ofzo...) Ik krijg die pooierbak overal tussen... grachten, steegjes, parkeerplaatsen langs de gracht, illegale parkeerplaatsen, stoepjes, alles eigenlijk... (das ook gelijk de reden dat bling bling velgen niks voor mij zouden zijn :p) Tis een kwestie van stuurmanskunst ;) (en een leete draaicirkel wil ook wel helpen :D) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by New Wave
In amersfoort kan je toch wel met een dikke bak cruisen :p.
Bij jouw in de buurt wonen toch only turken/marokkanen met dikke BMW's. :D
En als je door de binnestad rijd gaat dat prima. Op zaterdag avond zie je elke minuut een mercedes cabrio met negers. Prima te doen :p |
hier in de stad kom ik nooit, dat jij nou weet wat voor een kansloze dingen hier gebeuren op zaterdag avond zegt denk ik meer over jou dan over de stad waar ik woon :happy2: |
|
|
|
|